پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

فوتبال روی بدش را به استقلال نشان داد

سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 421076
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: ۸ ماه است هیچ دریافتی نداشتیم و همه بازیکنان تحت فشار هستیم.
به گزارش جهان به نقل از سایت باشگاه استقلال،سجاد شهباززاده درباره بازی برابر صبا قم و پیروزی دو بر یک آبی پوشان در این دیدار گفت: بازی خوبی انجام دادیم در بیشتر دقایق بازی در اختیار ما بود و با شایستگی سه امتیاز را گرفتیم. همچنین معتقدم که می تونستیم گلهای بیشتری بزنیم اما وزش شدید باد در نیمه اول به ضرر ما بود و در نیمه دوم شدتش کم شد و توانستیم بازی بهتری ارائه دهیم. البته این را هم باید بگویم که اگر تمرکز بیشتری داشتیم می‌توانستیم گل های بیشتری به صبا بزنیم.در مجموع عملکرد خیلی خوبی داشتیم و توانستیم همچنان در کورس سهمیه آسیایی باقی بمانیم.

او افزود: البته من فکر نمی کنم که تمرکز نداشتن ما در گلزنی تنها برای مسائل مالی باشد. به هرحال فوتبال است و گاهی توپها به گل نمی رود.

مهاجم استقلال با اشاره به مشکلات مالی تیمش اضافه کرد: ما ماه‌ها است که منتظریم مسئولین مشکلات مالی را حل کنند. واقعا تحت فشار هستیم و نزدیک به ۸ ماه است که دریافتی ای نداشته ایم. همه ما تحت فشار هستیم و ناخودآگاه این مسئله روی تمرکز تاثیر می گذارد اما همه بازیکنان استقلال فوق العاده هستند و با همه وجود سر تمرینات و در زمین حاضر می شوند. به نظرم مردم خودشان بهترین قاضی هستند و می بینند همیشه هر چه داشتیم در زمین گذاشتیم. فوتبال برد و باخت دارد و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما با همه وجود در تمام بازی ها تلاش کردیم. در این چند هفته فرصتهای خوبی برای صدر نشینی را از دست دادیم اما چیزی که مهم است همان تلاشی است که برای شادی هواداران انجام دادیم ولی در نهایت همه ما در آخر تسلیم ماهیت فوتبال هستیم. فوتبال روی بدش را به ما نشان داد اما ما نا امید نیستیم و تلاش می کنیم فصل را بسیار خوب تمام کنیم.

وی درباره شانس سهمیه تیمش اضافه کرد: نمی خواهم پیش بینی کنم و از طرفی پیش بینی کار ما نیست. من فقط می توانم بگویم که بازیکنان استقلال تلاش می کنند تا در دو بازی پیش روی بهترین نتیجه ها را بگیرند و ان‌شاءالله با تلاش‌مان به سهمیه برسیم.
شهباززاده درباره مصاف تیمش و تراکتورسازی اظهار داشت: همه می دانند که بازی استقلال و تراکتورسازی همیشه بازی بسیار حساسی است و باید در این بازی حتما پیروز شویم. می خواهم به هواداران بگویم که نقش بزرگی در موفقیت استقلال خواهند داشت و امیدوارم به ورزشگاه بیایند و ورزشگاه را پر کنند تا این بازی بزرگ را با موفقیت پشت سر بذاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *