شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

آیا اساسا جرياني‌انحرافي وجودخارجي دارد؟

جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 209072
برخي افراد و گروه ها اظهار مي كنند كه جريان انحرافي چند نفر بيشتر نيست و اصلا جريان نيست. يا برخي از آنها حتي اين قدر را هم قائل نيستند و معتقدند جرياني انحرافي در دولت وجود خارجي ندارد. آيا جبهه متحد اصولگرایان تحليلي اين گروه را قبول دارد؟
پاسخ: فصل انتخابات فصل مرزبندی ها و شفاف شدن موضع هاست از این روجریانهای سیاسی با تعریف پایگاههای اجتماعی خود و مشخص کردن وجوه مشترک خود با دیگران و متمایز نمودن وجوه افتراق خود با رقبا به شکل گیری آرایش سیاسی کمک می کند.

یکی از پر رنگ ترین مرزبندی های دهه های اخیر در انتخابات پیشرو در حال شکل گیری است و آن هم مرزبندی با خط قرمز جریان فتنه، انحراف و فساد است. به شکلی که برخی از افراد اصلاحات هم سعی دارند با علایم مشخص خود را از جریان فتنه جدا سازند و بر علیه آن موضع بگیرند و به شایستگی این امر مطلوب با غلظت بیشتری در جریان اصولگرا شکل گرفته است و حتی ساکتین ایام ابتدای فتنه به جمع محکوم کنندگان پیوسته اند و به صورت صریح دراین باره موضع می گیرند.

اما در مورد مرزبندی با جریان انحرافی اوضاع کمی پیچیده تر است هر چند عدم موضع گیری شاخصین این جریان در مقابل فتنه خود میتواند مبنای شناسایی آن قرار گیرد. و دستورهای صریح مقام معظم رهبری درباره این جریان بخصوص در مورد دوستی با مردم اسرائیل و در خطبه های نماز جمعه تهران خود بهترین شاخص است اما در کمال ناباوری برخی از نمایندگان مجلس و با کمال تعجب از يك گروه با اظهار این موضوع که هنوز به جریان انحرافی نرسیده ا ند موجب تعجب همگان میشوند.

جریان انحرافی از شهرداری تهران و از اقدامات سازمان فرهنگی هنری کاملا قابل شناسایی بود و امروز هم به خوبی می توان دستان آلوده این جریان را در مفاسد اقتصادی و زد و بندهای کلان فساد مالی رویت کرد ولیکن بخاطر نزدیکی عموم این چهره ها که با تردید به این موضوع نگاه میکند به عزیزان اين گروه با کمال خشوع، میخواهيم آدرس جریان انحرافی را ازحضرت آیت الله مصباح جویا شوند.

پاسخهای ایشان در ریشه یابی جریان انحرافی و شاخصه های رفتاری آن و پیوندهای جریان فتنه، انحراف و فساد بسیار دقیق تر از آن است که توان بازگویی آنرا داشته باشيم.

و همین بس که انکار این حقیقت به پنهان ماندن و ادامه حیات آن کمک خواهد نمود و محدود نمودن این جریان به چند نفر موجب تطهیر رفتارهای مجرمانه دیگران خواهد شد و کمک به جریان انحرافی برای تطبیق دادن با کل دولت هم ظلم بزرگی به تمام عزیزانی است که خادمانه و در راستای تبعیت از نظام اسلامی عاشقانه به مردم و محرومین در سالهای اخیر خدمت کرده اند و جریانی بد نام قصد مصادره تمام زحمات آنها را دارد. به همین علت نیاز است که متخصصی  بزرگوار و منصف مانند  حضرت آیت الله مصباح موشکافانه و به مانند یک جراحی دقیق این جریان را شناسایی و معرفی نمایند تا در نهایت انصاف از جریانی که به فتنه گره خورده و به مدد استتار در لباس خودی مصون مانده فرصت ایجاد فتنه های آینده را نداد.

به هر حال انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است و تبیین جریان انحرافی که تمام قد در صدد تسخیر خانه ملت است می تواند راهگشایی جریانها و احزاب و افراد حاضر در عرصه رقابت باشد و امیدواریم دوستانمان در اين گروه همچنان که از ابتدا با بصیرت وارد مقابله با فتنه و انحراف شدند با جلوگیری از تناقض میان مواضع خود موجب روشنگری هرچه بهتر برای عموم جامعه باشند.

پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تبيين جريان انحرافي يك ضرورت است و اگر مصاديق عيني آن نيز به همراه آن بيان شود بسيار مطلوب و كارگشاخواهد بود