جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۲۲

افزایش حقوق کارمندان بانک‌ +تصویر‎

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 410375
محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در قالب دستور‌العمل فوق‌العاده خاص، افزایش حقوق کارکنان بانک‌های دولتی را با امضای تمام مدیران بانک‌های دولتی با ۴۰۰ تا ۸۶۰ هزار تومان افزایش ابلاغ کرد.
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز ، به استناد بند (ج) ماده ۵۰ قانون برنامه پنجم توسعه و بنا به پیشنهاد مدیران عامل بانک‌های دولتی و به منظور ارتقای بهره‌وری کارکنان دستور‌العمل نحوه محاسبه و پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان بانک‌های دولتی ملی ایران، سپه، کشاورزی، مسکن، توسعه صادرات ایران، صنعت و معدن، توسعه تعاون و پست بانک ایران تصویب شد.


نامه ابلاغ شده نوبخت برای افزایش حقوق کارکنان بانک ها با امضای مدیران بانک ها

بنابراین گزارش، فوق‌العاده خاص کارکنان بانک‌های دولتی در کلیه رده‌های شغلی، دو ساله معادل حاصل ضرب امتیاز شغل در ضریب ریالی تعیین می‌شود.

بر اساس این گزارش، از اول اسفند ماه جاری حقوق کارکنان بانک‌ها به میزان ۴۰۰ هزار تومان تا ۸۶۰ هزار تومان افزایش یافته است اما نکته‌ای که در این ابلاغیه به وضوح دیده می‌شود این است که بازنشستگان بانک‌های دولتی از این ابلاغیه جا مانده‌اند.

جاماندن بازنشستگان بانک‌های دولتی در حالی است که بر اساس قانون قرار بود حقوق کارکنان بانک‌ها و بازنشستگان یکسان شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یکی به فکر کارمندای بدبخت آموزش و پرورش باشه. آقای جهان نیوز .شما و رسانه های دیگه اعتراض ده اسفند آموزش و پرورشی ها رو اصلا انعکاس ندادید.
ای بدبخت ما که کمترین حقوق رو در مجموعه دستگاه های دولتی می گیریم.
محمد
من معلم 22سال سابقه وداراي فوق ليسانس ژس از كسر اقساط و اجاره 450 برايم باقي مي ماند كه 4سر عائله هستيم وماشين هم نداريم. دولت واقعا خجالت نمي كشد؟
من
Iran, Islamic Republic of
بقیه مردم فکری به حالشون نکردن
کسانی که چون اشنا نداشتن استخدام بانک نشدن

بعدش هم مجبورن با 700000 برن روزی 14 ساعت کار کنن
ايراني
Romania
آخه چرا به چه عدالتي فقط اضافه حقوق اينها بايد اندازه دستمزد كاگر زياد شه ؟ به چه اينها افزايش ميديد؟ به تحصيلاتشون كه ماشالله الان همه مردم و جوناي ما باسوادن به ادب و نزاكتشون كه ماشالله وقتي وارد باجه ميشي نگاهشون از بالا به پايينه به سالم بودنشون كه اونم ماشالله گندشون در مياد..اي خدا تبعيض تا كي ؟ انواع وام هاي قرض الحسنه رو ميدن.حقوق بالا ميدن.كلي مزايا ميدن كه چي ؟ اونم پولي كه مال بيت الماله مال همه س..خدايا صدامونو نميشنوي ؟
محمد
واقعا برای این دولت متاسفم
اون از افزایش حقوق کارمندان ستادی وزارتخانه ها، این هم از افزایش حقوق کارمندان بانک ها
بر اساس چه مجوزی؟
واقعا معنی اعتدال اینه؟
مریم
حقوق کارمندان بانک چهارصدتاهشتصدوشصت تومان اضافه میشه ولی حقوق آموزش وپرورشیها و بازنشسته ها صد تاصد وهشتادتومان این تبعیض نیست؟بااین گرونی وتورم هرکه حقوقش کمتره افزایش هم کمتر.آیااین تبعیض نیست؟واقعاکه چه عدالتی !!!!
محمد
بنده خدا!!! اين يك بند فوق العاده است كه ما معلمان نداريم .تازه افزايش حقوق اصلي شان بعد از عيد است
ali
تدبیر وامیدواری از این بهتر??!!!!!!!
هه... روحانی مچکریم ها بیان به به چه چه کنن دیگه
اگر خبرندارین بدونین در چند روزه اخیر ضریب فوقالعاده شغل اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی را هم زیاد کردند و بدون سر وصدا حکماشون راهم زدند بیچاره کارمندان این وزارت (پرسنل اداری درمانی وبهداشتی آنها )بعد از راهی کردن یارانه های نفتی به جیب پزشکان متخصص و.. بعضا بعنوان کارانه تا ماهی دویست میلیون تومان در طرح نظام سلامت این هم قدم بعدی واقعا که این دولت دولت حامی مستضعفین است . (روحانی مچکریم ازطرف به اصطلاح نخبگان )
فقط بودجه براي معلم ها ندارند وگرنه همه ...
آشنا
Iran, Islamic Republic of
یادت بخیر احمدی نژاد
saeid
Iran, Islamic Republic of
آقایون تدبیرو امید، نا امیدی تو معلما موج میزنه. دیگه نباید انتظاری داشته باشید
اعتصاب معلمین باید ادامه یابد
رضا
جهان نیوز عزیز از شما بعید است که مشکلات واعتراضات معلمان را پوشش نمی دهید.
فقط برای معلم ها پول ندارند
France
اقا پس کی میخواین به فکر ما معلم ها باشید
بابااااااااا. ما هیچ امیدی دیگه واسه فعالیت نداریم.
تعطیلاتمون مال شما.
جنگ واعصاب با دانش اموزا مال ما.
این دیسک کمر و ارتروز گردنمون مال ما.
خدایی تا کی این همه ظلم.
اقا حقوق تمام همکارای معلمم در این منطقه محروم لب مرز زیر یک و نیم میلیون تومانه. حقوق من زیر یک میلیون. با مدرک ارشد.
من و امثال من نه مسافرت خارجی رفتیم و نه ماشین خارجی که هیچ ، ماشین پرایدم سوار نمیشیم.
اقا بسه . بسه بخدا.
تا کی این همه تبعیض. افزایش حقوق اینا اندازه کل حقوق منه.
من به همین ایام مقدس فاطمیه. من راضی نیستم و از هیچ کس نمیگذرم
من معلم دیگر انگیزه کار ندارم ببینینم نهایتا من ضرر می کنم یا دولت و فرهنگ
واقعا نام من چه اهمیتی داره
دست دولت تدبیر و امید درد نکنه ما معلمام که آدددددددم نیستیم .دیشب معاون وزیر توی خبر رسمی کشور صحبت می کنه این جهان نیوز بدبخت اصلا آن را هم انعکاس نمیده حلا ما توقع از کی ها داریم. مگر اینکه رهبری به فکر ما باشن. دولتی ها که در خواب توافق آنچنانی با اون آمریکا هستن. ما معلمها هم که اصلا شهروند رسمی این مملکت نیستیم.
باید از این معلما شکایت کرد چون فردهایی پرورش دادن که آخر دشمنشون شدن باید از اولش به کسایی که لیاقت آدم شدن رو داشتن سواد یاد میدادیم.
رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
این افزایش مختص به کارمندان بانک های دولتی می باشد نه کارمند های بانک های خصوصی

لطفا تیتر خبر رو اصلاح کنید
Norway
در شرایطی که انبوه نهادهای دولتی و غیر دولتی به دلیل مشکلات مالی در حال تعدیل نیرو و اخراج کارکنان خود هستند و دولت هم به بهانه خزانه خالی دو ماه از پرداخت یارانه ها کم کرده، ابلاغیه هم فرستاده تمام مطالبات مالیاتی شب عید وصول شود، و و و و
این افزایش حقوق های پی در پی و با اعمال تعرفه های جدیددستمزد پزشکان متخصص رو بالا بردن، چیزی جز پر کردن خلا مقبولیت مردمی برای انتخابات های آینده دارد.
حداقل 20 سال به عقب بر گشتیم