جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۹

ایران چطور به نیمه نهایی لیگ جهانی میرسد

شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 430076
ایران در صورت پیروزی مقابل لهستان 6 برده می شود و از نظر تعداد برد با این تیم در یک رتبه قرار می گیرد و با همین تعداد برد به دوهفته آخر می رسد. تیم ملی آمریکا به فرض پیروزی مقابل روسیه در دیدار دوم با 8 امتیاز وارد هفته های آخر می شود. در این شرایط است که امتیازات بازی ایران و لهستان در بازی یک شنبه هم اهمیت پیدا می کند.
به گزارش جهان به نقل از پرشین ورزش، تیم ملی والیبال ایران با پیروزی در اولین بازی مقابل لهستان ۵ برده شد و در آستانه صعود به مرحله بعد قرار گرفت . در حال حاضر آمریکا با ۷ پیروزی صدرنشین است ، لهستان با ۶ پیروزی در رتبه دوم و ایران با ۵ پیروزی در رتبه سوم. حالا تیم ملی ایران باید بازی روز یک شنبه را ببرد تا هفته یازدهم و دوازدهم برای لهستان و آمریکا به جهنم تبدیل شود.

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی در اولین بازی مقابل لهستان ۵ برده شد و در آستانه صعود به مرحله بعد قرار گرفت . در حال حاضر آمریکا با ۷ پیروزی صدرنشین است ، لهستان با ۶ پیروزی در رتبه دوم و ایران با ۵ پیروزی در رتبه سوم. حالا تیم ملی ایران باید بازی روز یک شنبه را ببرد تا هفته یازدهم و دوازدهم برای لهستان و آمریکا به جهنم تبدیل شود.

ایران در صورت پیروزی مقابل لهستان ۶ برده می شود و از نظر تعداد برد با این تیم در یک رتبه قرار می گیرد و با همین تعداد برد به دوهفته آخر می رسد. تیم ملی آمریکا به فرض پیروزی مقابل روسیه در دیدار دوم با ۸ امتیاز وارد هفته های آخر می شود. در این شرایط است که امتیازات بازی ایران و لهستان در بازی یک شنبه هم اهمیت پیدا می کند.
ایران اگر ۳ امتیاز از بازی بعدی کسب کند به امتیاز ۱۸ می رسد و می تواند با ۶ امتیاز مقابل روسیه به هرصورتی صعود کند.یعنی ایران با کسب ۳ امتیاز مقابل لهستان و ۶ امتیاز مقابل روسیه در تهران مشکلی برای صعود نخواهد داشت. اما در صورتی که در بازی بعدی امتیاز از دست بدهد کار کمی گره می خورد.
ایران اگر در بازی بعدی ۲ امتیاز کسب کند و ۶ امتیاز مقابل روسیه ۲۳ امتیازی خواهد شد. آمریکا هم که ۲۳ امتیازی است. پس درصورتی که لهستان هر دو دیدار مقابل آمریکا پیروز شود. ۲۴ امتیازی می شود و به عنوان تیم اول صعود می کند و ایران و آمریکا به امتیاز شماری خواهندافتاد.
نتیجه اینکه ایران برای صعود به مرحله بعد نیاز دارد که اول پیروز بازی بعد باشد تا در جدول بردهایش با تیم لهستان برابر شود. با کسب ۳ امتیاز خیال راحتی برای صعود خواهد داشت و در صورت از دست دادن امتیاز باید امیدوار باشد که لهستان هم به آمریکا امتیاز بدهد تا صعود کند.
البته ایران در صورت شکست در این دیدار هم شانس کمی برای صعود خواهد داشت. ایران روسیه را ببرد و آمریکا در دوبازی لهستان را شکست دهد و البته معدل امتیازی ایران بهتر باشد.
پس بهترین حالت برای صعود پیروزی ۳ امتیازی در دیدار بعدی است. ایران درآن صورت از نظر برد مساوی با لهستان می شود و از نظر امتیاز یک امتیاز پیش می افتد و قبل از هفته های پایانی بالای لهستان قرار می گیرد. درآن صورت از میان آمریکا و لهستان یک تیم به مرحله بعد می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *