جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تقدیم مدال رحمان به مردم کوبانی

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 387570
دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی مدال طلای خود را به مردم شهر کوبانی تقدیم کرد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، سیامند رحمان گفت: می توانستم رکوردهای بالاتر از ۳۰۰ کیلوگرم را نیز ثبت کنم اما با تصمیم کادر فنی این وزنه ها را زدم.

سیامند رحمان پس از کسب عنوان قهرمانی بازی های پارا آسیایی ضمن بیان این مطلب، افزود: تمرینات منظمی رادنبال کرده و بسیار آماده بودم و می توانستم به قولی که سابق بر این داده بودم عمل کنم اما با احترام به تصمیم مربیان این وزنه ها را زدم .

وی درباره سطح رقابتهای وزنه برداری بازی های پارا آسیایی اظهار کرد: سطح رقابتها بر خلاف آنچه تصور می شد بالا بود البته چند حریف جدی من از جمله نماینده کشور عراق به دلیل حملات داعشی ها نتوانست دراین رقابتها حاضر شود.

وی با اشاره به ددمنشی های گروه داعش تصریح کرد: مدالم را به مردم کوبانی که این روزها روزگار سختی رامی گذرانند تقدیم می کنم و امیدوارم هرچه سریع تر آرامش به این منطقه باز گردد.

رحمان درباره دیگر نماینده ایران دراین دسته نیزگفت: منصورپور میرزایی ازدوستان خوب من است مهم این بود که مدال های طلا و نقره برای کاروان ایران به دست بیاید که آمد.

دارنده مدال طلای پارالمپیک لندن در خصوص تمریناتی که در طول این مدت داشته نیز گفت: در ایران تمرینات را با انگیزه فراوان و باجدیت دنبال می کردیم. در اینچئون با توجه به اختلاف ساعت قدری کارمان سخت تر شد اما خوشبختانه خود را به شرایط عادی رساندم و توانستم مدال طلا را از آن خود کنم.

سیامند رحمان درجریان رقابتهای وزنه برداری پارا آسیایی امروز سه بار رکورد جهان را شکست. او امروز با وزنه ۲۹۲ کیلوگرمی به کار خود پایان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *