پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رئیس سازمان بیمه سلامت کشور کیست؟

جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 417477
ابا رفتن انوشیروان محسنی بندپی از بیمه سلامت و منصوب شدن وی در سازمان بهزیستی کشور، گزینه‌های برای تصدی‌گری بیمه سلامت مطرح می‌شود که در بین آنها مدیران گذشته بیمه به چشم می‌خورد.
رئیس سازمان بیمه سلامت کشور کیست؟
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ششم آبان سال ۹۲ ، طی حکمی انوشیروان محسنی بندپی را به سمت مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران کرد.

پیش از وی نیز محمد باقر هداوند به عنوان نخستین مدیر عامل سازمان بیمه سلامت حضور داشت.

به گزارش فارس، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از تغییرات در سازمان‌های زیر مجموعه وزارتخانه‌ مطبوعش این بار نیز تغییراتی در سازمان بهزیستی ایجاد کرد به طوری که محسنی بندپی مدیر عامل فعلی سازمان بیمه سلامت جایگزین همایون هاشمی در سازمان بهزیستی شد.

در حالی بندپی به عنوان رئیس جدید سازمان بهزیستی منصوب شده است که وی با حفظ سمت در سازمان بیمه سلامت فعالیت دارد و قرار است به زودی جایگرین وی از سوی وزیر رفاه اعلام شود.

بر همین اساس شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای جایگرینی بندپی نیم نگاهی به مدیران سابق بیمه سلامت(سازمان بیمه خدمات درمانی) و شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ دارد که البته در این زمینه میدری معاون رفاهی وزیر، اظهار بی اطلاعی نموده و بیان کرده است که در این زمینه وزیر به شخصه تصمیم خواهد گرفت.

به هر صورت با توجه به انتصاب بندپی به عنوان رئیس سازمان بهزیستی کشور، به نظر می‌رسد که وزیر رفاه هر چه زودتر تکلیف مدیریت بیمه سلامت را مشخص خواهد کرد چرا که بیمه سلامت یکی از پازل‌های اصلی اجرای طرح تحول سلامت منصوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *