سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱۲

موضع بامزه موسوی خوئینی‌هادرباره انتخابات

پنجشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 175872
تذبذب و رياكاري تبديل به عادت برخي سران مجمع روحانيون شده است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان محمد موسوي خوئيني ها در مطلبي پرتناقض پيرامون انتخابات مجلس نهم و درباره اين سؤال كه «شما به مشاركت اعتقاد داريد يا عدم مشاركت در انتخابات مجلس؟» نوشت: آيا در زماني كه جمعي از دوستان ما براساس اتهامات واهي و محاكمات غيرعادلانه در زندان بسر مي برند و دو شخصيت خدمتگزار جامعه آقاي مهندس موسوي و حجت الاسلام والمسلمين كروبي در حصر خانگي قرار دارند و مطبوعاتي كه مي خواهند مستقل از اراده برتر جامعه به رسالت مطبوعاتي خود عمل كنند، نمي توانند، آيا انصاف و عدالت است كه ما در انتخاباتي شركت كنيم كه در اين شرايط برگزار مي شود؟

مگر ما چه گناهي كرده ايم كه بايد از رسانه هاي رسمي و غيررسمي كشور ماه ها و بلكه سالها مورد زشت ترين هتاكي ها و تهمت ها قرار بگيريم و باز هم در انتخاباتي شركت كنيم كه به دست همان كساني برگزار مي شود كه اين بلاها و مصيبت ها را بر سر ما و دوستانمان آورده اند.

وي در عين حال در وبلاگ خود نوشت: بدون ترديد شركت در انتخابات حق ما است و اگر ببينيم با شركت در انتخابات حقي را به صاحبش برمي گردانيم و باطلي را مانع مي شويم قطعا شركت خواهيم كرد. بنابراين گمان مي كنم از هم اكنون به تصميم نهايي نمي شود فكر كرد.

يادآور مي شود طيف متبوع موسوي خوئيني ها به اين رفتارهاي مذبذب معروف هستند و به موازات ادعاي تحريم انتخابات مجلس هفتم و هشتم و زير سؤال بردن آن، فهرست انتخاباتي گسترده اي ارائه كرده اند كه از جمله شامل ۱۵۰ نفر فهرست رسمي- غير از افراد رسما معرفي نشده- بود و در تهران فهرست ۳۰ نفره «ياران خاتمي» با بي اقبالي مطلق مردم - به استثناي يك نفر- مواجه شد.

گفتني است مظلوم نمايي اين جريان در حالي است كه در جريان فتنه ۸۸ آشكارا به دامان مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس پيوسته بودند و با بهايي ها و منافقين و ماركسيست ها و سلطنت طلب ها و تمامي جريانات ضدانقلاب عليه مردم مسلمان اين مرز و بوم متحد شده بودند.

بنابراين بايد به موسوي خوئيني ها گفت؛ شما كه با همه دشمنان اسلام و انقلاب در اتحاد به سر مي بريد مظلوم!! هستيد يا ملت سرافراز و مسلمان ايران كه پوزه مديران بيروني شما را به خاك ماليد؟! و اساساً چگونه انتظار داريد كه ايران اسلامي به ستون پنجم لو رفته مثلث آمريكا و اسرائيل و انگليس و هم پيمانان منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها اجازه مشاركت در انتخابات را بدهد؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این که اصلاً بامزه نیست!
Iran, Islamic Republic of
حقا كه درست مي گويند درود بر شما
مرگ بر منافق درود بر رهبر عزيزمان که به لطف خدا فتنه را خاموش كرد
Iran, Islamic Republic of
دلم سوخت بنده خدا چه قدر مظلومه
Iran, Islamic Republic of
يكي از سران فتنه همين خوئینی هاست..نميدونم اينها چه قدر آزادي ميخان تا مملكتو به باد بدن.....
United States
اگر تهمت تقلب به نظام زدن و هیچ مدرکی هم ارائه ندادن و قبل از اتمام انتخابات خود را رییس جمهور خواندن و مصاحبه رسمی کردن و پول گرفتن از جرج سوروس و همفکری با مایکل لدین و محبوب و مورد حمایت رسمی اوباما بودن و حرمت شکنان عاشورای حسینی را خداجو خواندن و تهمت تجاوز جنسی به متهمان رابه نظام زدن جرم نیست (در هیچ جای دنیا البته و خصوصا ایران اسلامی) بله شما از چشمه زمزم (نعوذ بالله) هم پاکترید و و جزو یاران 313 تن حضرت ولیعصرید (باز هم نعوذ بالله)
چه عاقبتی دامن گیر این جماعت شد ! به خدا پناه می بریم از شر شیطان رجیم
حضرت حاج آقا . یکشب احساس بفرمائید که عمرتان سر آمده و قرار است در محضر حق تعالی جوابگوی اعمالتان باشید . اگر از شما سوال شود به چه مجوزی با دشمنان دین و تشیع علیه ملتی که در دنیا هیچ یاوری جز خدا ندارد هم دست شدید و بهترین بهانه ها را دست دشمنان آنها دادید تا علیه این ملت مظلوم دسیسه کنند مگر چقدر این دنیا به من و شما وفادار خواهد بود همگی دیر یا زود خواهیم رفت شما را به وجدانتان قسم این شیوه، شیوه درستی بود که شما در پیش گرفتید؟
Iran, Islamic Republic of
مظلومیت شما جز خیانتتان نبود
حق شما فراتر از این حرفاست (شکسته نفسی نفرمائید)
اگر به شما و مورد خطابانتان فرصت حضور رسانه ای بین ملت داده شود مردم شمارا نخواهندپذیرفت ولی مجلس...
احتمال یقین هم عقیده هایی در مجلس خواهید داشت که فردانیز بگید:
در انتخابات مجلس تقلب شد
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه را دستگیر کنید...
مختار باشید...
Iran, Islamic Republic of
مردم منتظر دستگیری سران فتنه و مجازاتشون هستند و برای اعدام فتنه گران و کافران و دین ستیزان لحظه شماری میکنند.
Iran, Islamic Republic of
اصلا شما ها گناه ندارين گناه را مسولين نظام انجام دادند كه امثال شما ها رادستگير نمي كنند