شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پرسپوليسي‌ها:خودتان ماليات ملي‌پوشان رابدهيد

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 355278
اواخر روز يکشنبه بود که بالاخره ماجراي ممنوع الخروجي نيلسون با پيگيري مسوولان پرسپوليس ختم به خير شد تا گلر سرخپوشان بتواند به زادگاهش برگردد.
به گزارش جهان به نقل از نود، اواخر روز يکشنبه بود که بالاخره ماجراي ممنوع الخروجي نيلسون با پيگيري مسوولان پرسپوليس ختم به خير شد تا گلر سرخپوشان بتواند به زادگاهش برگردد. اما ديروز مطلع شديم همانطور که پيش بيني مي‌شود ملي‌پوشان پرسپوليس نيز براي خروج از کشور و حضور در اردوي تيم‌ملي با مشکل مالياتي مواجه هستند.


اين در حاليست که تيم ايران براي برپايي اردوي تدارکاتي خود امروز راهي آفريقاي جنوبي مي‌شود. از اين رو مقامات پرسپوليس با طرح چنين مشکلي از فدراسيون خواستند تا درخصوص پرداخت بدهي‌هاي مالياتي ۷ ملي‌پوش اين تيم که روي هم کمتر از ۱۰۰ ميليون تومان تخمين زده شده است اقدام نمايند.

جلال حسيني، خلعتبري، پولادي، ماهيني، حقيقي، صادقيان و مسلمان از جمله ملي‌پوشان پرسپوليس هستند که بايد خود را به اردوي تيم ملي براي حضور در آفريقاي جنوبي برسانند. گفته مي‌شود اولين بازيکن پرسپوليس که از ممنوع‌الخروج شدن ملي‌پوشان اين باشگاه مطلع شده بود جلال حسيني بود که وي به سرعت اين موضوع را با مقامات باشگاه در ميان مي گذارد تا آنجا با رايزني با مسوولان فدراسيون نسبت به حل و فصل مشکل بوجود آمده اقدام نمايند.

با توجه به اعزام کاروان تيم ملي به آفريقاي جنوبي بايد ديد وزارت ورزش و البته فدراسيون چه تدبيري را براي حل اين معضل در پيش خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *