جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۱
میراسماعیلی مخالف آمدنم به تیم ملی بود نه رستگار

انتقاد تند رودکی از نایب رییس جودو

جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 425072
قهرمان سنگین وزن جودوی آسیا پس از تصمیم برای آمدن به اردوی تیم ملی پس از مدت‌ها دوری اذعان می‌کند تاکنون به اشتباه فکر می‌کرده رییس فدراسیون مخالف حضور او در تیم ملی بوده است.
به گزارش جهان، محمدرضا رودکی در گفتگو با ایسنا، با تاکید براینکه از فردا (شنبه) با قدرت و انگیزه بالا در تمرینات تیم ملی جودو پس از مدت‌ها دوری اضافه خواهد شد، اظهار کرد: پس از اینکه فهمیدم مشکلات بوجود آمده میان میراسماعیلی و زارعیان بر سر من بوده است باورم نمی‌شد که نبودن من در تیم ملی تا این حد برای نایب رییس فدراسیون مهم باشد. من تا الان فکر می‌کردم عامل نخواستن من در تیم ملی رییس فدراسیون است اما فهمیدم این مشکل از جای دیگر آب می‌خورده و من از آن بی‌خبر بودم.

قهرمان سنگین وزن جودوی آسیا تصریح کرد: زارعیان ۱۲ سال پیش مربی من بوده و بر گردن من حق دارد. او چندین بار پیش از اینکه به رقابت های قهرمانی آسیا در رشته جوجیتسو اعزام شوم صحبت کرده بود تا به اردوی تیم ملی بروم اما پس از این درگیری‌ها میان او و مدیر تیم‌ملی و اینکه رستگار اعلام کرد مشکلی با حضور من در تیم ملی ندارد، آماده‌ام با انگیزه زیاد در اردوهای تیم ملی حاضر شوم.

وی با انتقاد شدید از جبهه‌گیری محجوب و قاسمی‌نژاد علیه زارعیان پس از درگیری او و میراسماعیلی گفت: حرف‌هایی که آنها علیه زارعیان که ماه‌ها برایشان زحمت کشیده بود به زبان آوردند به هیچ وجه اخلاقی و حرفه‌ای نبود. مشخص نیست آنها از کجا خط گرفته‌اند که این حرف‌ها را بر ضد زارعیان بزنند. یعنی چه زارعیان به جودوکاران تیم ملی فشار زیادی آورده است؟ خب جودو ورزش سنگینی است و باید همراه با فشار باشد. این همه به قول خودشان به بدنشان فشار آمد اینگونه نتیجه گرفتند حال اگر فشار به آنها نمی‌آمد دیگر چه نتایجی می‌گرفتند؟ جودوکاران تیم ملی عادت کرده‌اند فقط به سفر توریستی بروند و نتیجه نگیرند. باید یک مقدار بدنشان شلاق بخورد تا از این وضعیت بیرون بیایند.

رودکی با تاکید بر اینکه هدفش در ابتدا کسب سهمیه المپیک و سپس موفقیت در این رویداد است گفت: امیدوارم این درگیری‌ها گریبان من و جودوی ایران را نگیرد. امیدوارم در راه من کارشکنی نکنند و بگذارند سهمیه المپیک را کسب کنم. من مدت ها از جودو دور بوده ام و در ابتدا باید خودم را به سرعت با قوانین جودو به روز کنم و سپس با حضور در چند تورنمنت بتوانم سهمیه حضور در المپیک را بگیرم.

وی در پایان درباره ادامه فعالیت در رشته جوجیتسو نیز خاطرنشان کرد: حتما به فعالیتم در جوجیتسو ادامه می‌دهم. من در اولین حضورم در این رشته به مدال برنز آسیا رسیدم و می‌خواهم به فعالیت در آن با قدرت ادامه بدهم. فکر نمی کردم این رشته تا این حد مشکل باشد و قوانین سختی داشته باشد. از جوجیتسو بسیار خوشم می آید و در کنار جودو به فعالیت در آن نیز ادامه خواهم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دوستدار حرف حق
سلام آقا رضا کارت درسته حقا که بچه شهری مثل همیشه با اقتدار و قرور