جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

موافقت رهبرانقلاب با دفن پیکر جان‌باختگان حادثه مکه در گلزار شهدا

شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 445278
رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست سرپرست حجاج ایرانی برای دفن پیکر جان‌باختگان حادثه دلخراش مسجد الحرام در گلزار شهدا موافقت کردند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی برای دفن پیکر جان‌باختگان حادثه دلخراش مسجد الحرام در گلزار شهدا موافقت کردند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نامه‌ای به محضر حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای درخواست کرده بود پیکر جان‌باختگان حادثه غمبار بیت الله الحرام در محل سکونتشان در گلزار شهدا دفن شود.

در این نامه سرپرست حجاج ایرانی عروج جانسوز جمعی از زائران ایرانی در جوار کعبه معظمه را به حضور رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت گفته ضمن طلب رضوان الهی برای درگذشتگان، با خانواده و بازماندگان جان‌باختگان ابراز همدردی کرد.

گفتنی است در حادثه سقوط جرثقیل در حرم امن الهی که جمعه گذشته رخ داد یازده زائر ایرانی جان باخته و سی و دو نفر دیگر مجروح شدند که تابه‌حال بیش از بیست و پنج مجروح پس از طی دوره درمان به کاروان‌های خود بازگشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *