سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

افزایش قیمت کله پاچه در تهران

چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۵۴
کد مطلب: 285474
رییس اتحادیه طباخان از افزایش قیمت کله‌پاچه خام خبر داد.
به گزارش جهان،‌ رضا رواسیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این افزایش قیمت به دلیل دلال‌بازی و کار کسانی است که حجم اعظم کله و پاچه را از کشتارگاه‌ها خریداری و با قیمتی بیش از قیمت عرف به فروش می‌رسانند.

وی ادامه داد: این موضوع را با مجمع امور صنفی در میان گذاشته‌ایم اما تا به این لحظه هیچ کاری انجام نشده است.

او در مورد افزایش قیمت تصریح کرد: از اسفند‌ماه سال گذشته هر دست کله پاچه خام دو تا سه هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.

به گفته رواسیان قیمت مصوب کله‌پاچه در تهران 29 هزار تومان و شمیران و شهرری 35 تا 40 هزار تومان است و این تفاوت قیمت به اعضای اتحادیه تهران فشار وارد می‌کند.

رییس اتحادیه طباخان تصریح کرد: افزایش قیمت کله پاچه در ماه رمضان اعمال خواهد شد که این افزایش قیمت حداقل 20 درصد خواهد بود.

وی درباره‌ قیمت‌ها گفت: در حال حاضر هر دست کله‌پاچه آماده 29 هزار تومان قیمت دارد که خام آن 22هزار و 500 تومان خریداری می‌شود. هم‌چنین هر پاچه 2000 تومان، زبان 6000 تومان، چشم 1000 تومان، بناگوش 4000 تومان، مغز 4000 تومان و هر کاسه آب کله‌پاچه 1000 تومان به‌طور مصوب به فروش می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *