جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۹
مجری شبکه3اینستاگرام خود را بست

حمله گازانبری اصلاح طلبان به بسیج و برنامه متن حاشیه

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 458175
دربخش حاشیه "وحید ایمانی" مجری برنامه باوجود تأکید فراوان رهبرمعظم انقلاب در خصوص عدم اجرای اردوهای مختلط دانشجویی به بررسی این موضع پرداخت.
حمله گازانبری اصلاح طلبان به بسیج و برنامه متن حاشیه
به گزارش جهان به نقل از اطلاعات روز، برنامه متن حاشیه با اجرای وحید ایمانی و باحضور سردار نقدی ۱آذرماه روی آنتن شبکه سه رفت.

دربخش حاشیه "وحید ایمانی" مجری برنامه باوجود تأکید فراوان رهبرمعظم انقلاب در خصوص عدم اجرای اردوهای مختلط دانشجویی به بررسی این موضع پرداخت.

به دلیل انتشار تصاویر و اسنادی از برپایی اردوهای مختلط در دانشگاه امیرکبیر؛ این برنامه در قسمت حاشیه از دکتر صراف شیرازی معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه دعوت کرد تا باوجود مخالفت های مکرر رهبری علت برپایی چنین اردوهایی را جویا شود.

صراف شیرازی که در ابتدای مصاحبه با تکذیب مکرر سعی در به حاشیه بردن بحث داشت اما سرانجام مغلوب مجری شد و نتوانست دفاعیات منطقی ارائه دهد.

اما مناظره اینجا به پایان نرسید و برخی افراد به اصطلاح شانتاژ شده دانشگاه امیرکبیر به صفحه اینستاگرام این مجری حمله کردند(در آینده نزدیک سوابق برخی از این افراد در سال ۸۸ بررسی خواهد شد و به اطلاع مخاطبین خواهد رسید) تاجایی که وحید ایمانی بالجبار به دلیل هتاکی و اهانت به خانواده، نیروهای بسیجی کشور و مقامات بلندپایه صفحه خود را بست.

شایان ذکر است؛ پس از اتمام برنامه خبرهایی از برکناری زودهنگام این مقام مسئول به گوش می رسد.

نکته جالب اینجاست با وجود اسناد افشا شده مربوط به اردوهای مختلط در دانشگاه آزاد و سپس امیرکبیر هیچ ارگانی مسئولیت پاسخگویی را به عهده نمی گیرند و فقط به گفتن کلمه تکذیب بسنده می کند!

حال سوال اینجاست:

۱- اگردانشگاهی مسئولیت برگزاری اردوهای مختلط را برعهده نمی گیرد اسناد و تصاویر منتشرشده مربوط به کدام دانشگاه وشهر است؟!

۲- اگر اسناد افشاشده کذب است چطور رهبرمعظم انقلاب در خصوص برپایی اینگونه اردوها هشدار می دهد؟

۳-چرا وزارت علوم رویه سکوت را پیش گرفته و واکنش نشان نمی دهد؟

۴- چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس جمهوری به این مسئله ورود نمی کند؟ 



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خب اردو ی مختلط برگزار نشه یا بشه فرقی نداره. من دانشگاه تهران درس می خوندم. خودمون دخترا و پسرا قرار میذاشتیم می رفتیم توچال دربند درکه کوهسار...، اونجوری که بهتره اگه تحت نظر دانشگاه باشن
خاموش فتنه گر نفوذی
" بی بصیرت - ساکت فتنه- جاسوس، همکار بی بی سی و voa
بد بد بد دیگه دوست ندارم"
اینا رو یادت رفت بگی
ازینکه بساط فسق و فجورتون جمع بشه بایدم ناراحت باشی جناب جاسوس و نفوذی و فتنه گر!
راسته که فحش رو پرت کنی صاحبش برش میداره!
منحرفین تحصیلکرده
شما دانشگاه رو با جای دیگه اشتباه گرفتی
این کار نباید قانونی بشه.

اینکه یه سری آدم برن خیلی فرق میکنه با اینکه دانشگاه اعلامیه بزنه و بعد یه جماعتی رو ببره!
Iran, Islamic Republic of
خوده اینجور رفتن هم خودش مسئله ایه که چرا بعضی دخترها به هر شکل میخوان خوشون رو خیلی خیلی ارزون و دمه دستی به پسرها عرضه کنن و اصلا برای خودشون هیچ ارزشی قائل نیستند و آخرشم بعد از اینکه کار از کار میگذره یا خودکشی میکنن و یا میگن ما رو اغفال کرده بودن
محمد
البته که کار شما اشتباه است. مهم اینه که پول بیت المال صرف چنین اردوهایی با هیجانات جنسی بالا نشه. شما هم آقا هستی یا خانم فرقی نمی کنه باید بدونی با قرار دادن احساسات جوانی در چنین فضاهای مختلط و شهوت انگیز، نیروی جوانی خودت را به جای اینکه صرف رشد روحی و بدنی کنی و پول دربیاری خرج یک مشت هوسرانی هایی می کنی که تمامی ندارد. اکثر این جوانهایی که ما می بینیم دنبال پول خرج کردن برای یک جنس مخالف هستن تا کمی حال کنند.
ای وای نمیترسیدین شیطان بیاد وسطتتون بازم ای وای
مجتبی
خب اونجوری که شما راه اجدادتون رو ادامه میدهید وربطی به جمهوری اسلامی ندارد
امير علي
فرقش را ولي فقيه و مرجع تقليد ميفهمد

ولي دانشگاه ببره خانواده نمي تونند مانع بشوند

ميگه اردوي دانشجوييه و بعد خانواده به دانشگاه اعتماد مي كند و اجازه مي دهد
Iran, Islamic Republic of
دیگه چه خبر
دانشجوی سابق
آخه کی منتظر میمونه که دانشگاه بخپاد اردوی مختلط بزاره. هرکی دوس داره هماهنگ میکنه میره!
هرکی هم تو جمع مختلط دوست نداره نمیره. ما تو دوره دانشجوییمون که ۸۸-۹۲ بود بیش از ۳۰ تا مسافرت رفتیم و هرکی دوست داشت میومد. یادمم نیست اتفاق بدس اونجا افتاده باشه.
صحبت رهبری ناظر بر عدم ورود دانشگاه‌ها به عنوان بخشی از دستگاه‌های حاکمیتی بوده و کاملا هم درست هست اما واقعیت اینه که اگه دانشجوها بخوان مسافرت و اردو و مهمانی و.. برن کسی نمیتونه مانع بشه.
دانشگاه در قبال زمینه هایی که برای گناه فراهم کرده و خانواده هایی که با اعتماد به اسلامی بودن حکومت فرزندانشون رو به دانشگاه سپردن مسئولیت داره!
امير علي
خوب برو ولي از پول بيت المال نه
بله حرفتون درسته. میشه جلوی ارتکاب گناه دانشگاه رو گرفت اما جلوی ارتکاب گناه توسط یک فرد را نمیشه گرفت.
به نظر من از این دانشجونماهای حامی اردوهای مختلط که به دور از کنترل پدر و مادر ، حق رفتن به اینطور اردوها رو برای خودشون محفوظ میدونن ، تست اعتیادی هم گرفته بشه بد نیست!به هر حال زمینه انواع و اقسام بزه در اینگونه افراد که شکستن هر هنجاری براشون عادی تلقی میشه نسبت به بقیه بیشتره!
حمید
نفوذ نکنید در اردوهای دانشجویی بزارید هر غلطی میخاهند بکنند. با ارازل و اوباش که نمیشه بحث و جدل کرد - جلوی اردو را بگیرید به قول خودشون دونفری اردو خصوصی میرن -بازم جلوشونو بگیرید میرن بابا و ننه را میارن اگر پیداشون کنن.
این جاست که مجلسیان باید به جای تمرکز صرف بر انتخابات آتی باید به وظیفه نظارت و استیضاح خودشون بازگردند