جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سوریه: اروپا اشک تمساح می‌ریزد

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 396778
وزارت خارجه سوریه با اشاره به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا درباره تحولات این کشور تاکید کرد: چنین بیانیه هایی در واقع ریختن اشک تمساح بر مشکلات و رنج های ملت سوریه است.
به گزارش جهان به نقل از العالم، منبعی رسمی در وزارت خارجه سوریه در گفتگو با خبرگزاری رسمی این کشور (سانا)، اعلام کرد: دمشق بیانیه روز دوشنبه وزیران خارجه اتحادیه اروپا را که نشان دهنده عمق توطئه و همدستی اروپا با طرح براندازی سوریه و مشارکت کامل آن در خونریزی‌های این کشور است محکوم کرد.

به گفته این منبع، ادعاها و دروغ‌هایی موجود در این بیانیه نشان دهنده این است که اتحادیه اروپا همچنان به خط مشی و سیاست سازمان یافته گمراه کننده ادامه می‌دهد، در حالی که همه جهان از واقعیت های مربوط به حملات گروه‌های مسلح تروریستی مانند داعش و جبهه النصره و گروهک‌های وابسته به القاعده و اینکه این گروه ها با حمایت های بین المللی و برخی از کشورهای منطقه فعالیت می کنند آگاه است.

به گفته این منبع، اتحادیه اروپا درحالی برای مشکلات و رنج های مردم سوریه اشک تمساح می ریزد، که این اتحادیه سیاست خود را در حمایت از تروریست ها در سوریه و تحریم های اقتصادی علیه آن که زندگی را بر شهروندان سوریه دشوار کرده است، فراموش کرده است.

این منبع تاکید کرد که چنین بیانیه هایی ملت سوریه وارتش شجاع آن را که در مقابل گروه های تروریستی تکفیری وحامیان آن ایستاده اند ، تضعیف نخواهد کرد و بر عزم آنها راسخ برای تحقق پیروزی تاثیری نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *