جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

طرح ساماندهی افاغنه اجرا می شود

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 436872
وزیر کشور از اجرای طرح ساماندهی افاغنه در آینده ای نزدیک در کشور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه کرمان علت حضور خود در کرمان را پی گیری مصوبات سفر قبلی خود عنوان کرد و گفت: با گزارشات استاندار در جریان پیشرفت آنها قرار خواهم گرفت.

وی یکی از محورهایی سفر خود را بحث ساماندهی افاغنه عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه تصمیمات خوبی به خصوص در استان کرمان صورت گرفته و طرح ساماندهی به زودی اجرا می شود.

وزیر کشور همچنین مبارزه با مواد مخدر در استان های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان را از اولویت های سال جاری عنوان و تصریح کرد: این استان ها پیشتاز در امر مبارزه با مواد مخدر هستند.

رحمانی فضلی از افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواد مخدر طی چهار ماه نخست سال جاری خبر داد و افزود: امکانات در این زمینه افزایش یافته تا استان های گفته شده بتوانند در بحث مبارزه با مواد مخدر موفق تر عمل کنند.

وزیر کشور ابراز داشت: در کرمان نوآوری های زیادی همچون طرح همیاران آب و مثلث توسعه به وجود آمده که گزارش آنها در دولت مطرح شده است.

وی کرمان را در اجرای طرح همیاران آب پیشتاز دانست و گفت: این طرح در جلسه شورای امنیت مطرح می شود.

رحمانی فضلی ادامه داد: در حوزه سیاسی نیز نشست های خوبی در استان کرمان برگزار شده که تهیه منشور اخلاق انتخاباتی یکی از خروجی های آن است.

وزیر کشور یادآور شد: با بررسی این منشور دستور دادم که با همکاری استاندارن این منشور قانونمند در سایر نقاط کشور نیز تدوین شود.

حضور در نشست شورای تامین استان کرمان و آیین افتتاح باغ تاریخی فتح آباد کرمان از جمله برنامه های سفر وزیر کشور به این دیار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نعیم
لطفا عبیر توهین آمیز افاغنه را بکار نبرید تا کنون به اندازه کافی به این مردم بی دفاع اهانت کرده اید.