پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
با کاشت ۵۵۱ درخت

یادواره شهدای کودک فلسطینی در برزیل

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 441155
رسانه کوبایی «پرنسا لاتینا» گزارش داد که فعالان صلح‌طلب برزیلی برای گرامیداشت یاد و خاطره کودکان فلسطینی که در حملات رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند، صدها درخت کاشته‌اند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از «پرنسا لاتینا» خبر داد، شهرداری شهر برزیلی «تیرادنتس» در نزدیکی شهر «سائوپائولو» روز گذشته ۵۵۱ درخت به یاد ۵۵۱ کودک کشته‌شده فلسطینی در بمباران‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه «غزه» در خیابان‌های این شهر کاشت.

در این مراسم که با حضور «ابراهیم محمد جلیل الذبن» سفیر فلسطین در برزیل برگزار شد، «اسکورو گومز» رئیس شورای جهانی صلح ضمن متهم کردن کشتار کودکان فلسطینی توسط رژیم اسرائیل، اتحاد و حمایت خود را به مردم فلسطین اعلام کرد.

فعالان صلح طلب برزیلی این مراسم را در چهارچوب اولین سالروز پایان حمله اسرائیل به غزه در ۲۶ آگوست ۲۰۱۴ (۴ شهریور ۱۳۹۳) برگزار کردند.

طبق اعلام سازمان بین‌المللی دفاع از کودکان بیش از ۱۰۰۰ کودک فلسطینی در پی حملات رژیم صهیونیستی به «غزه» جان خود را از دست داده‌اند.

سازمان «یونیسف» نیز اعلام کرد که در نتیجه حملات رژیم اسرائیل به غزه ۳۷۰ هزار کودک فلسطینی در حال حاضر به حمایت‌های فوری درمانی و روانی نیاز دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *