جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

پیشنهاد تصویب گزاره برگ برای برجام

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 441858
عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام درباره پیشنهاد تصویب گزاره برگ توسط مجلس برای تعیین چارچوب اجرای برجام توسط دولت، گفت: این پیشنهاد و طرحی است که آقای دکتر جواد لاریجانی آنرا مطرح کرده است و ما نیز به آن فکر کرده و می کنیم.
به گزارش جهان، منصور حقیقت پور نماینده مردم اردبیل و عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در گفت‌وگو با تسنیم درباره پیشنهاد تصویب فکت‌شیت توسط مجلس برای تعیین چارچوب اجرای برجام توسط دولت، گفت: این پیشنهاد و طرحی است که آقای دکتر جواد لاریجانی آنرا مطرح کرده است و ما نیز به آن فکر کرده و می کنیم.

وی افزود: البته تاکنون در کمیسیون ویژه برجام هیچ بحثی درباره تصویب فکت‌شیت نشده است و ممکن است نمایندگان و اعضای کمیسیون ویژه برجام به طور جداگانه درباره این پیشنهاد نظراتی داشته باشند که باید در آینده و بعد از بررسی اصل برجام درباره آن صحبت کرد.

حقیقت پور گفت: تصویب فکت‌شیت پیشنهادی است که می‌تواند مورد بحث در کمیسیون ویژه برجام باشد چرا که نمایندگان مجلس و کمیسیون ویژه برجام هدفش حمایت از حقوق و منافع ملی است و در این راستا نیز نظر خود را اعلام خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *