سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳
۴

فعال فتنه:‌ آنها شعار می‌دادند، ما هم ماستمالی می‌کردیم

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 423957
"اشتباه ما در ۸۸ این بود که ما به جای اینکه توده را هدایت کنیم، دنباله‌رو توده شدیم. آنها شعار می‌دادند و ما توجیه می‌کردیم. بدنه ما در کف خیابان اقدام می‌کردند و ما ماستمالی می‌کردیم."
فعال فتنه:‌ آنها شعار می‌دادند، ما هم ماستمالی می‌کردیم
به گزارش جهان به نقل از جوان، اشتباه ما در ۸۸ این بود که ما به جای اینکه توده را هدایت کنیم، دنباله‌رو توده شدیم. آنها شعار می‌دادند و ما توجیه می‌کردیم. بدنه ما در کف خیابان اقدام می‌کردند و ما ماستمالی می‌کردیم.

این جملات اظهار نظرهای عضو به ظاهر پشیمان فعال در فتنه ۸۸ است که اخیراً در یک گعده دوستانه مطرح کرده است.

وی که سال گذشته پس از تحمل محکومیت از زندان آزاد شد، گفته است نظر من و نظر اعضای سازمان، قبل و بعد از زندان رفتن تغییر کرده است.

وی مدعی شده ما در اصول و روش‌ها تغییر ایجاد کردیم. شعار قبلی ما محدود کردن نظام به‌وسیله نهادهای مدنی و دموکراتیک بود که این یک خطای راهبردی است.

فعال فتنه ۸۸ ضمن اذعان به رفتارهای براندازانه خود تصریح کرده است: ما با این کار باعث شدیم که نظام نسبت به موجودیت خود احساس خطر کند و ما را برانداز تلقی کند. بنابراین وقتی اینگونه شود همه رفتارهای قهر‌آمیزی که با ما کرده، طبیعی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر فتنه گر .
بصیر
همین پشیمان شدی کافی است شاید تو دنیا آزاد شدی اون همه جنایت را با چه وجدانی ماستمالی کردید حا لا چه اعتقاد به قیامت داشته باشید یا نداشته باشید ولی در دادگاه عدل الهی در مقابل شهدای فتنه 88 اون همه خسارت به بیت المال واموال شخصی مردم زدید چه جوابی دارید بدهید
رضا
مرگبر فتنه گر ، شما جايگاهي در نظام نداريد
گعده دوستانه را شما از کجا شنیدی ...چه کسی...با این خبر رسانی خسته نباشید