پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نگاهی که اسلام به مقوله امنیت دارد

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 419259
علوی گفت: امنیتی که زندگی در جامعه را سخت و محدود کند امنیت مورد نظر اسلام نیست و واحدهای حراست باید خلاقیت و نوآوری را در کارکنان نظام شکوفا کنند و اعتماد نظام کارکنان را جلب کنند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در همایش "مبارزه سیستمی با مفاسد اقتصادی" که با حضور مسوولان حراست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه برگزار شد گفت: امنیت مورد نظر اسلام ایجاد آرامش در جامعه است.

او افزود: امنیتی که زندگی در جامعه را سخت و محدود کند امنیت مورد نظر اسلام نیست و واحدهای حراست باید خلاقیت و نوآوری را در کارکنان نظام شکوفا کنند و اعتماد نظام کارکنان را جلب کنند.

او تصریح کرد: امنیتی مورد تایید اسلام و مقبول نظام است که در آن همه احساس آرامش کنند.

وی با ذکر آیات و روایات در اسلام و اهمیت جایگاه امنیت در اسلام تاکید کرد: رابطه باید بر اساس مهر و محبت باشد و مبنای کار کارکنان حراست نیز شرع مقدس، اخلاق و ادب است.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: خوشبختانه با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید آرامش در جامعه افزایش یافته که این یک دستاورد هم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *