پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۴

۵ تیزر و یک کلیپ جدید فیلم «محمد رسول الله(ص)»

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 439950
فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» آخرین ساخته مجید مجیدی چهارم شهریورماه همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) اکران می‌شود. این فیلم همچنین در مراسم افتتاحیه بین‌المللی فیلم مونترال کانادا برای پخش بین‌المللی رونمایی می‌شود.
۵ تیزر و یک کلیپ جدید فیلم «محمد رسول الله(ص)»
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اولین فیلم ساخته شده درباره پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، حدود ۴۰ سال پیش توسط فیلمساز فقید سوری، مصطفی عقاد ساخته شده است.

بعد از سالها، این بار مجید مجیدی، یکی از بزرگترین و پرهزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران را تحت عنوان «محمد رسول الله(ص)» را کارگردانی کرده است.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» آخرین ساخته مجید مجیدی، چهارم شهریورماه همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) اکران می‌شود. این فیلم در مراسم افتتاحیه بین المللی فیلم مونترال کانادا برای پخش بین‌المللی رونمایی می‌شود. دست‌اندرکاران این پروژه به‌دنبال شرایط اکرانی هستند تا این بار تصویری رحمانی از پیامبر اسلام(ص) به جهان ارائه شود.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)»، پیش از تولد پیامبر اسلام(ص) تا ۱۲سالگی ایشان را در بر می‌گیرد و البته بخش‌های قبل از ۵۰سالگی پیامبر نیز به‌صورت فلاش‌بک نشان داده می‌شود.


علیرضا شجاع‌نوری در نقش «عبدالمطلب» پدربزرگ پیامبر(ص)، مهدی پاکدل در نقش «ابوطالب» عموی پیامبر(ص)، پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش «فاطمه بنت اسد» همسر ابوطالب، مینا ساداتی در نقش آمنه مادر پیامبر(ص)، ساره بیات در نقش «حلیمه» دایه پیامبر(ص) و محسن تنابنده در نقش «ساموئل» تاجر یهودی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


زمان فیلم «محمد رسول الله» حدود ۳ ساعت خواهد بود. ساخت فیلم «محمد رسول الله» از سال ۸۶ آغاز شده است و پس از ۷ سال تلاش، آماده پخش و اکران می‌باشد. سرمایه گذاری این فیلم به‌عهده بنیاد مستضعفان (شرکت نور تابان) بوده است.

تصاویری از پشت‌صحنه پروژه فاخر «محمد رسول الله(ص)» را در ذیل می‌بینید.


قرار است از این پروژه فاخر، سریالی ۸قسمتی هم ساخته شود، همچنین قرار است علاوه بر زبان فارسی به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو به‌صورت همزمان در ایران و کشورهای اسلامی اکران شود.

آدرس سایت رسمی فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» mohammadmovie.com است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درخشنده
اللهم صل علی محمد وآل محمد
نیاورانی
سلام آقای مجیدی خیلی عالی بود.فیلم تون ایول داره
نیاورانی
عالی بود
محمد
خیلی عالی ممنونم نوکرتم