جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تشکیل فراکسیون حمایت از قربانیان ترور

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 377751
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون حمایت از خانواده‌های قربانیان ترور خبر داد و گفت: این فراکسیون با استقبال بسیار خوبی از نمایندگان مواجه و بیش از ۱۵۰ نفر برای عضویت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون حمایت از خانواده‌های قربانیان ترور خبر داد و گفت: این فراکسیون با استقبال بسیار خوبی از نمایندگان مواجه و بیش از ۱۵۰ نفر از وکلای ملت برای عضویت در آن اعلام آمادگی کردند.

این نماینده با بیان اینکه لازم است خانواده‌های قربانیان ترور برای استقرار امنیت اسلامی مورد تکریم قرار گیرند، افزود: این فراکسیون باید در ارتباط تنگاتنگ با این خانواده‌ها قرار گیرد و پیام حقانیت آنها را به جهان مخابره کند.

عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان اینکه اولین جلسه این فراکسیون بعد از تعطیلات مجلس و در مهرماه برگزار می‌شود، توضیح داد: رئیس و هیئت رئیسه این فراکسیون در اولین جلسه مشخص خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *