پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

قلعه‌نويي و فردوسي‌پور داداش شدند!

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۹
کد مطلب: 397155
درست ۴۸ ساعت بعد قلعه‌نويي در مصاحبه‌اي گفت: «جا دارد يک تشکر هم از قسمت آناليز برنامه ۹۰ داشته باشيم که واقعيت‌ها را گفت و...»
به گزارش جهان، خراسان نوشت: عده‌اي از اطرافيان قلعه‌نويي خيلي تلاش کردند مشکل او را با عادل فردوسي‌پور حل کنند و تا حدي موفق شدند. البته روابط طرفين هيچ‌وقت کاملا خوب نمي‌شود اما به هر حال دوستان فعلي امير(که شايد چند ماه بعد ديگر به او نزديک نباشند!) تماس‌هايي با عادل گرفتند و...

هفته گذشته فردوسي‌پور در برنامه‌اش فيلم آناليز بازي استقلال مقابل استقلال خوزستان را پخش کرد که در قسمت‌هايي از آن به بازي خوب آبي‌هاي تهراني در فاز هجومي اشاره شده بود.

درست ۴۸ ساعت بعد قلعه‌نويي در مصاحبه‌اي گفت: «جا دارد يک تشکر هم از قسمت آناليز برنامه ۹۰ داشته باشيم که واقعيت‌ها را گفت و...» سرمربي استقلال که همواره از واژه ميکروفن به دست درمورد عادل استفاده مي‌کرد، با اين جملات نشان داد که کمي‌ نرم‌تر شده و انگار مي‌خواهد يک سري از اختلافات را کنار بگذارد. از طرفي عادل نمي‌خواهد برنامه ۹۰ که پربيننده‌ترين برنامه تلويزيون است متهم به تضعيف استقلال شود. شايد اگر امير قلعه‌نويي سرمربي هر تيم ديگري بود عادل مقابل او انعطاف نشان نمي‌داد اما حالا شرايط فرق مي‌کند و اتفاقات اخير مسلما يخ روابط طرفين را تا حدي آب کرده است. شايد اين مسائل سبب شود که عادل و امير حداقل تا مدتي کاري به کار همديگر نداشته باشند و به قول معروف سر به سر هم نگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به ما چه ربطی داره که چه کسی پاچه فلانی رو گرفته یا چه کسی لگد میزندو گازمیگیرد این برای ملت نون و آب نمیشه