سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۱

تقدیر از اساتید برتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 357654
معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ۷۰ کشور در زمینه فناوری از ما جلوتر هستند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی وطنی معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشگاه امبیرکبیر گفت: یکی از معضلاتی که کشور ما با آن مواجه است این است که ما در تولید علم مقام ۱۵ و در تولید فناوری مقام ۸۵ را داریم یعنی ۷۰ کشور در زمینه تولید فناوری از ما جلوتر هستند که باید در زمینه توسعه فعالیت های فناوری فعالیت های بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: ارزش استاد به این است که در کنار زندگی علمی خود به کمال انسانی و اخلاقی رسیده و الگویی برای شاگردانش باشد.

وطنی گفت: معلم‌ها آیت خدا هستند و اگر معلمی را دیدید و به یاد خدا افتادید بدانید که آیت خدا است.

معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: با الفاظ نمی شود اساتید را تکریم کرد و باید در عمل نشان داد.

وی خطاب به اساتید دانشگاه امیرکبیر گفت: امروز آثار و برکات علمی اساتید این دانشگاه در جای جای میهن مان مشهود است و اساتید این دانشگاه نباید پرچم علم و فناوری را زمین بگذارند.

در ادامه مراسم از اساتید برتر دانشگاه تجلیل شد.

بر اساس این گزارش از محمدجواد عامری شهرابی استادیار دانشکده مهندسی نفت، محمد زمان کبیر استاد دانشکده عمران و سید محمد‌تقی فاطمی قومی استاد تمام دانشکده صنایع به عنوان اساتید برتر تدیر صورت گرفت.

همچنین از زهره شریعتی نیا، فرناز قاسمی، روئین حلاج، داریوش کیانی، حیدرعلی طالبی، مهدی ایران نژاد، هوشیار نوشاد، حسین حسینی تودشتی، ناصر محمدی، رضا حسینی ابرده، حمیدرضا زرندی، مهدی ایرانمنش و مختار آرامی نیزت جلیل شد.

در بخش دیگر مراسم نیز از اساتید پیشکسوت دانشگاه استاد مرتضی بهرامی، مهرداد عابدی، سید کمال‌الدین نیک روش تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *