پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ارائه اینترنت همراه اول تنها برای HTTP

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 387552
از فردا دسترسی به اینترنت همراه اول فقط از طریق تنظیمات HTTP امکانپذیر است و WAPUser‌ها دیگر پشتیبانی‌ نمی‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، همراه اول اعلام کرد: به منظور توسعه شبکه اینترنت همراه اول و امنیت دسترسی کاربران، از روز شنبه ۳ آبان ماه استفاده از اینترنت همراه فقط برای گوشی‌هایی امکان پذیر است که از تنظیمات HTTP استفاده می‌کنند و این سرویس برای WAPUser پشتیبانی‌ نمی‌شود.

پروتکل WAP مختصر (Wireless Application Protocol) یک پروتکل برنامه‌های کاربردی بی‌سیم است که برای کاربردهای اینترنت استفاده می‌شود و نسبت به نسل‌های GPRS و EDGE و ۳G قدیمی‌تر و کم سرعت‌تر است.

تعداد معدودی از مشترکان که هنوز از تنظیمات WAP برای سرویس اینترنت همراه خود استفاده می کنند باید برای دریافت تنظیمات مجدد HTTP اقدام کنند؛ در غیر این صورت از روز شنبه ۳ آبان ماه ۹۳ به سرویس اینترنت همراه دسترسی نخواهند داشت. اکثر مشترکان که از قبل تنظیمات HTTP را داشته‌اند نیازی به تنظیمات مجدد ندارند.

همراه اول اعلام کرده: از یکماه گذشته تاکنون، ۵ مرتبه پیامک در فواصل زمانی مختلف جهت انجام تنظیمات مجدد برای این دسته از مشترکان ارسال شده است. در پیامک های ارسالی، راهنمای تنظیمات مجدد سرویس اینترنت همراه، به صورت «مدل گوشی را به شماره ۸۰۰۸ ارسال نمایید تا تنظیمات لازم برای شما ارسال شود» و یا «جهت دریافت تنظیمات جدید به لینک http://www.mci.ir/web/guest/gprs-and-mms-settings مراجعه کنید» اعلام شده است.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، علاوه بر پرتال همراه اول به نشانیwww.mci.ir، مرکز تماس ۹۹۹۰ نیز آماده پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *