جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 5 Jul 2024
 
۱

معاوضه‌هاي احتمالي پرسپوليس

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 395751
در حالي که پرسپوليس خودش را براي حضور پرقدرت در بازار نقل و انتقالات آماده کرده بود تا با قدرت به جدال با رقبا در اين زمينه برود، بازداشت حميدرضا سياسي تا حد زيادي دست سرخ‌ها را براي حضور پررنگ در بازار نقل و انتقالات بست تا درخشان براي تغييرات مدنظرش با چالشي بزرگ روبه‌رو شود.
به گزارش جهان ، نود نوشت: هرچند در اين ميان اولويت نخست سرمربي پرسپوليس تجهيز تيم با ستاره‌هاي خارجي و تراز اول است اما با پيچيده‌شدن شرايط حضور خارجي‌ها در پرسپوليس به دلايل مالي حالا درخشان قصد دارد با معاوضه چند بازيکن خود، ستاره‌هاي جديدي را با صرف هزينه کمتر به پرسپوليس بياورد. پروسه‌اي که باعث شده تا دوباره حرف و حديث درخصوص نفرات خروجي و ورودي احتمالي مطرح شود.

ورودي‌هاي احتمالي
باتوجه به محدوديت‌هاي مالي، سرخپوشان قصد دارند با معاوضه برخي بازيکنان خود سر و ساماني به تيم خود بدهند. از جمله بازيکنان مدنظر پرسپوليس که درخشان علاقه فراواني به جذب او دارد. بابک حاتمي از سايپا است. بازيکني که البته استقلال هم به دنبال اوست. اما باتوجه به رقابت موجود بر سر برخي بازيکنان از جمله حاتمي، سرخپوشان قصد دارند با زوم روي چند بازيکن ديگر از جمله قاسم حدادي‌فر،‌ايوب والي،‌جابر انصاري و ميثم مجيدي شانس خود را براي جذب حداقل نيمي از آنها بالا ببرند. اما در مقابل هم باشگاه‌ها براي سپردن ستاره‌هاي خود به پرسپوليس معادلات خاص خودشان را دارند. روندي که به نظر پرسپوليسي‌ها را براي جذب نفرات مدنظرشان به دست‌انداز خواهد انداخت.

شروط معاوضه
علاوه بر حاتمي که گفته مي‌شود مذاکرات اوليه را با درخشان انجام داده، سرخپوشان براي جذب نفرات ديگر مي‌بايست به چانه‌زني‌هاي نفس‌گير با همتايان خود بپردازند. قاسم حدادي‌فر از جمله بازيکناني است که پرسپوليس سخت به دنبال جذب اوست. اين در حالي است که اصفهاني‌ها نيز براي معاوضه او خواستار حضور نيلسون در ذوب‌آهن و البته مابه‌التفاوت اين انتقال شده‌اند. جابر انصاري از گسترش فولاد ديگر گزينه مدنظر درخشان است. اين در حالي است که تبريزي‌ها براي انتقال او خواستار مهدي دغاغله شده‌اندکه البته ارزان‌تر از جابر انصاري است. از اين رو درخشان هنوز پاسخي به اين درخواست نداده است. ميثم مجيدي مدافع استقلال خوزستان از ديگر مهره‌هاي مدنظر درخشان است که البته استقلالي‌ها در ازاي او خواستار طارمي و نوري شدند. درخواستي که با مخالفت سرخ‌ها همراه شده و درخشان عنوان کرده که در نهايت خانزاده را به خوزستان خواهد فرستاد. اما ديگر بازيکني که حسابي براي پرسپوليس و درخشان دردسر درست کرده ايوب والي است. مدافع فولاد خوزستان که البته به دليل مثبت اعلام شدن تست دوپينگش آينده حرفه‌اي‌اش به طور کل تحت‌الشعاع اين موضوع قرار گرفته است. در هر صورت پرسپوليس به‌رغم خيز بلند و ميل فراوانش براي خريدهاي زمستاني به نظر مي‌رسد که چندان مسير و اهداف مطمئني را براي تقويت خود در نيم‌فصل انتخاب نکرده است.

توضيح : طرح اين اسامي صرفا اخبار غيررسمي است که همواره در بازار نقل و انتقالات به گوش مي‌رسد. بديهي است تا وقتي رسما انتقالي صورت نگيرد نمي‌توان با قاطعيت درباره‌اش حرف زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *