جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

باندخانوادگی جیب‌بری طایفه فیوج منهدم شد

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 355854
سرهنگ محمدیان از شناسایی و دستگیری یک باند جیب‌بر و کیف‌قاپ که به صورت خانوادگی به سرقت در مکان‌های پرازدحام می‌پراختند،خبر داد.
به گزارش جهان؛ سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفت و گو با دانا، ضمن اشاره به اینکه یکی از جرایمی که در محدوده‌های پرتردد و شلوغ از جمله ایستگاه‌های مترو، اتوبوس‌های بی‌آرتی و محدوده بازار که ازدحام و تراکم زیاد است رخ می دهد؛جرم جیب‌بری است،افزود:در شب عید پلیس آگاهی بصورت کاملاً نامحسوس با حضور در این مکان‌ها توانست تعدادی از این نوع سارقان را دستگیر و از مجموع اعترافات این سارقان موفق به شناسایی باند دیگری از جیب‌برها که به صورت خانوادگی اقدام به سرقت می‌کردند را دستگیر کند.

سرهنگ محمدیان اظهار داشت:پلیس با استفاده از اطلاعات بدست آمده موفق به دستگیری ۱۴عضو این باند که متشکل از ۸مرد و ۶زن که از یک طایفه خاص هستند، شد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهمان در سال ۹۲ چند مرتبه دستگیر و در فاصله زمانی کوتاه آزاد شده بودند، گفت: شهروندانی که در محدوده بازار خط بی‌آرتی میدان انقلاب و ایستگاه مترو امام خمینی(ره) مورد جیب‌بری واقع شده‌اند می‌توانند برای طرح شکایت به اداره آگاهی مرکز اداره ۱۷ مراجعه کنند.

سرهنگ محمدیان با اشاره به کشفیات بدست آمده از این باند، خاطرنشان کرد:در حال حاضر پرونده مراحل اولیه تحقیقات را طی می‌کند و هنوز جمع‌بندی دقیقی از سرقت‌های این سارقان نشده است اما کماکان مقداری وجوه نقد، کارت‌های اعتباری، تعدادی خودروی گران قیمت، گوشی همراه از کشفیات پلیس آگاهی از این سارقان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *