جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۳
۱۸
جمع کثیری از متقاضیان مسکن مهر پرند تجمع کردند؛

شعار معترضان علیه وزیر و دادخواهی از خانه ملت

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 404156
جمعی کثیری از متقاضیان مسکن مهر پرند صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
شعار معترضان علیه وزیر و دادخواهی از خانه ملت
به گزارش جهان، جمع کثیری از متقاضایان مسکن مهر در اعتراض به آنچه خلف وعده وزارت راه، مسکن و شهرسازی در تحویل مسکن می‌خوانند با تجمع در مقابل مجلس خواستار استیضاح آخوندی وزیر این وزارتخانه شدند.

تجمع‌کنندگان که برای دقایقی خیابان اصلی مقابل ساختمان مجلس را بسته بودند، با سردادن شعار‌هایی چون " پول ما رو گرفتن کلید به ما نمی‌دن"، " رای ما رو گرفتن کلید به ما نمی‌دن"، "وزیر بی‌کافیت استیضاح استیضاح " و "نماینده ملت برس به داد ملت" نسبت به سیاست‌های وزارت مسکن و شهرسازی در خصوص مسکن مهر اعتراض کردند.

هم‌اکنون با تلاش نیروی انتظامی عبور و مرور در خیابان اصلی مقابل مجلس جریان دارد، اما تجمع‌کنندگان با شعارهای اعتراض‌آمیز خواستار دفاع نمایندگان از حقوق‌شان هستند.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منم همین وضعو دام، قرار داد داریم قرار بود 92 بدن الان میگن 94 و 17 میلیون دیگه هم میخان، اگه اونا تاخیر کردن چرا ما باید خسارت بدیم؟ بعدتو قرارداد ما جریمه هم نوشته که به ازای هر روز باید بدن، به جای جریمه دادن پولم میخان؟ چرا به دروغ میگن قیمتا علی الحساب بوده؟
Iran, Islamic Republic of
مسكن مهر مربوط به دولت گذشته است
آفرین براین مردم که عزم را جزم کرده اید...
قفلهای بدون کلید
این از سیاست های دولت یازدهم است که می خواهد با این کار هایش در خصوص مسکن مهر عملکرد دولت دهم را زیر سوال ببرد ومشکلات را به گردن آنها بیندازد.
مجیداعتمادی
تادولت آقای روحانی است هرچه بخواهید روی کاغذ مصوب میشود ولی عملیاتی مشاهده نخواهد شد
ای ول دمت گرم
عزیزی
در قرارداد ما 13600000تومان باید پرداخت میشده به سازمان عمران و ما در عرض 2 سال پرداخت کردیم ولی این در عرض یک سال دولت روحانی 9.500.000تومان به مبلغ اضافه کردده .یکی بیاد تورم این مبلغ را حساب کند ....بابا شیب گفتند نه خط عمود!!!!!!!!!!!!!!
كليد خانه
چه توقعي دارند دولت تمام كليدها را داده به تيم هسته اي كه آنها تكه ناني از كدخدا بگيرند احتمالا اگر خانه ديگري يا مغازه ديگري ذاريد هم در آينده بايد كليدش را بدئلت بدهيد مانند خيلي از مراكز توليدي كه در اين چند سال زمين خوردند
اکثر کسانی که ناشناس هستند یکهو که نامزد انتخابات می شوند می بینی از دولت گذشته ایرادهای بنی اسرائیلی می گیرند...
بابا حداقل این مسائل ترافیکی و خیابان کشی اطراف مجلس را درست کنید!
با یک تجمع کل خیابان بسته شده و باید چند ساعت در ترافیک بمانیم!!
حالا که طرح توسعه مجلس دارد انجام می شود یک فکری بکنید.
چند نفر جلوی درب شمالی مجلس تجمع می کنند و کل خیابان مجاهدین، مردم و دیالمه بسته می شود!!!
از یک طرف آنها حق تجمع و اعتراض دارند، جون می خواهند حرفشان را بزنند، از یک طرف ما کاسب ها باید یک نصف روزمان را از دست بدهیم!!
ساسان
باسلام ، بنده از متقاضیان مسکن مهر پرند واحد کیسون هستم .در قراردادی که ما امضاء کردیم قیمت حدود 16 میلیون تومان را ذکر کردند و قرار بود در تاریخ 91/12/20 واحد را به ما تحویل دهند. ولی به هر دفعه مراجعه وعده بی اساس سه تا شش ماه بعد را به ما می دادند تا حدود دو هفته قبل که پیامکی دال بر آماده بودن واحد ها و واریز مابقی پول و برای رویت قیمت نهایی به سایت شرکت عمران پرند مراجعه کنیم و با دیدن قیمت( حدود 33 میلیون) برای واحد 75 متری ، دست به دعا برده و تمامی مقصرین را به خدای متعال واگذار کردم و معتقدم ظلمی که دولتمردان در حق مردم (بخصوص مسکن مهری ها)روا می دارند فقط و فقط خدای متعال می تواند سزایشان را بدهد . جالب اینجاست که در قرارداد ،شرکت کیسون متعهد شد کولر ، کابینت(5 متر)، پکیچ، رادیاتور،آسانسور،آیفون تصویری،انشعابات آب و برق و گاز ،کف سرامیک و .... در واحد باشد ولی الان نماینده شرکت عمران اذعان می دارند که شرکت کیسون کولر ، پکیچ و کابینت را نصب نمی کند .دوستان عزیز (مسکن مهری ها) نه مجلس و نه هیچ نهاد دیگر (قوه قضائیه) و ... برای ما قشر مستضعف کاری نمی کنند چون طرف مقابل ما دولت است و همه به همدیگر نان قرض می دهند و در جاهایی به هم نیاز دارند....
همه همه چیز رو مجانی میخوان!!!!!!

جهان حالا هی جو بده.
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
دولتی که فقط حرف میزند و انتقاد از قبل میکند نتیجه اش چیزی جز این نیست. آقای آخوندی جز حرف زدن و انتقاد مداوم از مسکن مهر کار دیگه ای هم کردن؟ بابت مسکن اجتماعیتون آجر رو آجر گذاشتین یا اونم فقط حرفه؟
رها
این دولت میخواهد انتقام بگیره از تمام چیزهایی که به اسم دولت قبلی نوشته میشه و از مستضعفین تا دنبال چیز ارزون نباشند
سعید
طرحی نابخردانه والکی ترازمسکن مهر تابه حال من ندیده ام
تعاونی مسکن مهر شماره یک منطقه سیزده تهران (خیابان دماوند) که حدودا 400 عضو دارد ؛ به لطف هیئت مدیره محترم و بی خبری اعضا کل مدارک و پروندههای اعضا را مفقود (شاید هم معدوم) و تقریبا هیچکدام از اعضا به شرکت عمران معرفی و ثبت سامانه نشده اند
....
فرزان فر
Iran, Islamic Republic of
شاید برای قضاوت در مورد وزارت مسکن کمی زود باشد ولی آقای اخوندی از همون اول معلوم بود که فرد باکفایتی نیست .