پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

ادعای جالب سایت موسوی درباره مشایی

يکشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 168753
به گزارش جهان، سایت رسمی میرحسین موسوی که تا چندی پیش به اتهام زنی علیه مسئولان دولتی مشغول بود، به دلسوزی برای جریان انحرافی و عباس امیری فر پرداخت. 

این سایت نوشت، خانواده امیری فر از وضعیت او بی خبر هستند و از دلایل اصلی بازداشتش اطلاع ندارند. 

کلمه با بیان اینکه "امکان دارد امیری فر قربانی پرونده اختلافهای داخلی جناح اصول گرا باشد"، در ادعایی جالب عنوان کرد: "نزاع هایی که هنوز برخی معتقدند برنامه ریزی شده و در جهت ساختن نقش اپوزیسیون و مظلوم نمایی برای اسفندیار رحیم مشایی، یار قدیمی محمود احمدی نژاد طراحی شده است." 

این سایت که متهم به انتشار اخبار کذب هم شده، البته توضیحی درباره این ادعای خود و منبع آن ارائه نکرده است.

سایت موسوی سال گذشته در خبری مدعی شده بود که موسوی و کروبی بازداشت و حتی به زندان حشمتیه منتقل شده اند؛ ادعای کذبی که نه تنها نتوانست موجب تحریک آشوبگران به حضور در خیابان شود که حتی چند روز بعد، کلمه را مجبور به پس گرفتن خبر خود کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اينكه اقاي اميري فر قرباني شده است كاملا درست است
Iran, Islamic Republic of
در این که سایت کلمه دروغ زیاد می گوید شکی نیست ولی حقیقتا امیری فر قربانی جار و جنجال سیاسی شده است.
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا گناه امیری فر اینه که از مشایی حمایت کرده! اگر مشایی انسان منحرفی است چرا دلیل و مدرک نمی آورند و خودش را بازداشت نمی کنند؟
اگر هم منحرف نیست امیری فر و دیگر حامیان مشایی به چه گناهی بازداشت شده اند؟ آیا همه ی آنها سی دی ظهور را ساختند؟! یا اینکه سی دی ظهور و بحث های دیگر بهانه ای شده است برای دستگیری اطرافیان مشایی؟
خدا به همه ی ما کمی بصیرت دهد.