جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۸

سخنگوی نیروهای مسلح: "بزودی غرش موشک‌هایمان را می‌شنوید"

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 448356
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تأکید کرد: به‌زودی غرش موشک‌ها به صدا درخواهد آمد.
سخنگوی نیروهای مسلح: "بزودی غرش موشک‌هایمان را می‌شنوید"
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پاسخ به اظهارات اخیر مقام‌های غربی اظهار داشت: خواب پریشان انقلاب اسلامی از تضعیف توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران محقق نخواهد شد و خوشبختانه کمترین تردیدی در افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌های نیروهای مسلح در کشور وجود ندارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و مقاومت منطقه به دفعات و با صراحت توسط دولت شرور آمریکا و رژیم غیرقانونی و شیطانی صهیونیستی مورد تهدید نظامی قرار گرفته و لذا در راستای تأمین امنیت ملی خود و دوستانمان باید بر قدرت نظامی خود بیفزاییم و این امر تحت تأثیر هیچ پدیده دیگری واقع نمی‌شود.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور خاطرنشان کرد: آمریکایی تحت القائات بعضی گزارشات دنباله‌های جریان فتنه و تصاویرمانکن‌های کنار خیابانی آرزوهای برباد رفته خود را در تغییرات نسلی جستجو می‌کنند و نمی‌دانند که با حقیقت جامعه بزرگ ایران اسلامی فرسنگ‌ها فاصله‌دارند.

وی تصریح کرد: هرکجای برجام قدرت دفاعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد غیرقابل اجرا خواهد بود، این را هم به داخلی‌ها و هم به بیگانگان می‌گویم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تأکید کرد: برای بعد از برجام برنامه‌های روشنی داریم.

وی در پایان با اشاره به رزمایش‌های نیروهای مسلح نیز گفت: به‌زودی غرش موشک‌ها به صدا درخواهد آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مابایدبمپ اتم هم بسازیم چون دشمن دارد وما راهم کرارا بدان تهدید کرده است بمپ اتم هسته یابرای هیچکس یابرای همه ؟!
مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل
سردار ،مچکریم
سیاح
انشاالله غرش به سمت قلب دشمن باشد و فعلا اولویت برخورد با داعش یعنی تفاله های اسرائیل و آل سعود است
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ماشاءا... سردار.
زنده باشی...
سیدعلی نژاد هاشمی
Iran, Islamic Republic of
هنوز یادمان نرفته حرف امام را که می گفت فرزندان
انقلابیم کمربندها راسفت ببندید که هیچ چیز فرق
نکرده است.
پس جنگ جنگ است ومادرگیرجنگ
تاابدمارانباشد هیچ درنگ
تاکه داردکفر بااسلام ستیز
میکندفرق هردمی تاکتیک جنگ
حسین
Norway
جنگ چیزه خوبی نیس.و اونا میکشند و ما میمیریم
بعد شهید شدن جهاد مغنیه اینهمه تهدید کردیم چی شد اخرش
هیچ اتفاقی نمیوفته
حمید
Iran, Islamic Republic of
بله . جنگ چیز خوبی نیست . اگر قائل باشیم به اینکه پیامبر اسلام (ص) و حضرت علی (ع) عاقل تر از ما و دارای علم الهی بودند و بعد می بینیم که ایشان نیز با بسیاری از افراد پلید جامعه خود و افراد خاجی کارزار و نبرد کردند ، این نشان می دهد که عزت وشرف یک ملت و حکومت اسلامی ، در مقابل جان انسان مومن ارزشی بیشتر دارد . کمااینکه ما سید و سالار شهیدان اسلام امام حسین 0ع) را داریم که در جنگ و در عین بد بودن و مصیبت زا بودن جنگ ، برای احقاق شرف و عزت اسلام و مسلمین جان خود را فدا نمود .
ما اهل جنگ نیستیم بلکه در مقابل دشمنان دفاع می کنیم و اما (ره) در دفاع مقدس فر مود جنگ جنگ است و عزت و شرف ما در گرو همین جنگ است امروز هم در مقابل آل سعود ملعون که بزرگتریت توهین ها را به ملت ایران و مسلمانان جهان کرد بایستی جواب در خور خودش را بگیرد تا عزت ما دوباره به روز اول برگزدد