پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱۰
۱۳
درباره کاسب‌کاری‌های مشمئز کننده در شورا؛

مسئولان نظارتی لطفا این فرد را دریابید

يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 311744
انتخابات رئیس شورای شهر و شهردار تهران با معرفی آقایان مسجد جامعی و قالیباف به پایان رسید.
به گزارش جهان، در این بین اما ماجرای کاسب کاری های سطح پایین و معامله های مشمئز کننده برای گرفتن مسئولیت یا موقعیت توسط برخی اعضای شورای شهر از مواردی است که رسانه ها جسته و گریخته به آن پرداختند. ماجرایی که می تواند بدعتی برای بداخلاقیهای جدید در فضای سیاسی و مدیریتی کشور باشد.

در همین زمینه نقش و حضور پررنگ یکی از ورزشکاران منتخب شورای شهر در محور معاملات سیاسیون پررنگ تر از دیگران است تا جایی که وی رسما پیشنهاد منشی هیات رئیسه و تصدی یک مسئولیت نظارتی در قبال رای دادن به کاندیدای اصولگرایان و اصلاح طلبان را در جمع برخی اعضای شورای شهر مطرح نموده است. پیشنهادی که البته رد آن توسط چمران، به قیمت از دست دادن ریاست شورای شهر توسط اصولگرایان تمام شد. البته این اولین خطای بزرگ این ورزشکار مطرح نبوده است، وی حتی در دوران ورزشی خود نیز در رفتاری مشابه با دوپینگ در مسابقات بین المللی باعث لطمه به اعتبار ورزشی کشورمان در دنیا شد تا جایی که از سوی فدراسیون جهانی مربوطه مدال وی بازپس گرفته شد.

با این حال صرف‌نظر از گرایش سیاسی اعضای شورای شهر، ضرورت دقت و زیر نظر داشتن این قبیل افراد توسط نهادهای نظارتی که توانسته اند با غفلت شورای نظارت مجلس مجوز کاندیدا شدن در شورای شهر را بدست آورند و به دلیل شهرتشان رای مردم را از آن خود سازند، بیشتر از پیش می نماید.

پایگاه خبری تحلیلی جهان نيوز آمادگی دارد اطلاعات دقیق این فرد را در اختیار نهادهای ذیربط قرار دهد هرچند که آوازه این فرد ظاهرا فراگیر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یه تحقیقی هم در مورد منابع ساخت مجموعه ف......تو خیابان پیروزی بکنید. این آقا که تا قبل از دوپینگ فضاحت بارش تو محله تاکسیرانی زندگی میکرد و غیر از یه باشگاه کوچک که زیر زمین ملک پدریش بود هیچی نداشت. اما بعد اون ماجرای دوپینگ تونست این مجموعه تجاری ورزشی رو بسازه.
United States
ایشان در محل زندگی خود به مسایل شدید ....متهم است چرا چنین افرادی با کوتاهی مردم و مسئولین باید در جایگاه حساس قرار بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
چرا مردم به این آدمها رای میدهند؟
علي
Iran, Islamic Republic of
آوازه تخلفات اين مرد زبان زد عام و خاص است اولا متاسفيم براي شوراي نظارت مجلس با اين تائيد صلاحيتشان ،كه آقاي جنتي نيز پيرامون همين در نمازجمعه تذكر دادند ولي .... جبهه گيري نمود ثانيا گله منديم از كساني كه بدون هيچ تحقيقات و شناختي به اين فرد راي دادند
کاملا درسته
Canada
کاش رای نیاورده بود
خوشنويس
چند سال قبل يه كوچولو!! مورد .......هم در يكي از شهرهاي شمال(شهرخودمون) داشت كه دوستان تو يه .....بودنش و مدرك و شاهدش هم موجوده..
صدرا
من تمام حرف این دوستانی که نظر دادند رو قبول دارم.متاسفم که بعضی سایت های خاص پسوند پهلوان رو این آقا میکذارند.باعث تاسفه تایید صلاحیت این آقا.ایکاش شرایط ایجاب میکرد خاطره ای که بهترین مربی دنیا یوری شاهمرادف که چند سال قبل برای تدریس آمده بودند و اقای به اصطلاح پهلوان به باشکاه شخصیشون دعوت کرده بودند مطالبی را عرض کنم
گر امر شود كه مست گيرند
در شهر هر آنچه هست گيرند
روش احمدی نزادی برای تخریب دیگران و افشای اسرار دیگران و تهمت
خوب آقايان اصولگرا مگر انتظاري غيراز اين داشتند ؟ آشي است كه خودشان پخته اند ... وقتي ابتكارها را رد صلاحيت مي كنيد خوب نشان مي دهيد چه كساني را مي خواهيد . مردم ٨ سال آش رياست جمهوري شمارا خوردند ، چيز غريبي نيست
آيا مردم اسم اين ورزشكار و سوابقش را بايد بدانند تا به ايشان راي ندهند اين چه جور اطلاع رساني است!!!!!!
جهان در صورت امكان لطفا از طريق ايميلم اطلاع رساني كن
آقای دکتر طلا کلاهش را بگذارد بالاتر با این تایید صلاحیت ها