جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۹

دعوت دولت به رادیکالیزم توسط بدل رادیواسرائیل‌ در مجلس ششم

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 381044
بدل رادیو اسرائیل در مجلس ششم می‌گوید روحانی باید در مسائلی نظیر استیضاح وزیر علوم قاطعیت به خرج دهد و بایستد.
دعوت دولت به رادیکالیزم توسط بدل رادیواسرائیل‌ در مجلس ششم
به گزارش جهان، کیهان نوشت: احمد شیرزاد با اشاره به استیضاح و برکناری فرجی‌دانا گفت دولت باید روی برنامه خویش بایستد و اصرار بورزد. آقای روحانی باید با قاطعیت و صراحت صحبت کند.

وی همچنین گفت اینکه فعالان در مورد مسائل ۸۸ تن به سکوت داده‌اند فقط برای این بوده که امور جامعه بگذرد.

یادآور می‌شود اظهارات شیرزاد در مجلس ششم و در آغاز اتهام‌پراکنی آمریکا علیه برنامه هسته‌ای ایران با شگفتی ناظران مواجه شد و حتی کروبی رئیس مجلس ششم اعلام کرد که شیرزاد مانند رادیو اسرائیل سخن می‌گوید. شیرزاد مدعی شده بود ایران ۱۹ سال درباره برنامه هسته‌ای به دنیا دروغ گفته و اکنون دم خروس بیرون افتاده است. این اظهارات مقارن با تحرکات مزدوران سازمان تروریستی منافقین بود که با اجرای پروژه مشترک سیا و موساد مدعی شده بودند ایران در حال تولید بمب اتمی است! ۱۲ سال پس از آغاز این جنجال دست آمریکا و غرب در اتهام‌پراکنی خالی‌تر از همیشه است.

در عین حال درباره بخش دیگری از اظهارات شیرزاد (از اعضای فراکسیون مشارکت در مجلس ششم) باید خاطر نشان کرد که اولا فراکسیون مشارکت در آن زمان با وزارت فرجی‌دانا مخالفت کرد چرا که فراکسیون حامی استعفای اعتراضی وزیر علوم وقت (معین) و سناریوی تهدید به خروج از حاکمیت بود. ثانیا همین ژست قاطعیت و جلف‌بازی‌هایی نظیر استعفا و تهدید به خروج از حاکمیت، عملا به اخراج از حاکمیت با رأی مردم منجر شد به نحوی که افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی در سلسله انتخابات‌های مجلس هفتم تا نهم، ریاست‌جمهوری نهم و دهم و یازدهم و دوره‌های دوم تا چهارم شورای شهر (حد فاصل سال‌های ۸۲ تا ۹۲) با شکست‌های زنجیره‌ای مواجه شوند؛ به نحوی که در آخرین انتخابات (ریاست‌جمهوری ۹۲) افراطیون مجبور شدند ابتدا عارف را اصلاح‌طلبی بدلی بنامند و سپس - با ارزیابی رأی ۸ درصدی وی- از او بخواهند که کنار رود و از آقای روحانی حمایت کنند که به تصریح محمدعلی نجفی از مشاوران خاتمی جزو ۴ نامزد اصلاح‌طلبان نبود.

با این اوصاف دعوت افراطیون به قاطعیت (بخوانید لجبازی و قانون‌شکنی)، هل دادن دولت به چاهی است که خود قبلا در آن افتاده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا هدایت شون کنه و اگر هدایت نمی شن نابود
حسینی
United States
قدیمها خرج اعدام چنین ارازل جاسوس را از خانواده هایشان میگرفتند ولی حالا نازشون را میکشند.
مجید مجد
United States
مرگ بر همه فتنه گران از جمله موسوی و کروبی و خات.....
جهااان تمنا می کنم منتشر کن.مگه قبول نداری اینان به کشور خیانت کردن؟؟؟؟؟خواهش می کنم منتشر کن
سید مجتبی
سلام جناب مجد اولا مرگ بر کسی نفرست چون اونا از نظر سیاسی مردند ثانیا ممکنه به تندروی محکوم بشی ثالثا جناب رییس جمهور ناراحت میشن رابعا اگر میخوای از اینجور دعا ها بکنی برای تکیه گاه فتنه بکن که همه چی زیر سر اون تکیه گاهه!!!!
فاطمه
با قسمت آخر راجع به تکیه گاه خیلی موافقم! ما بهش میگیم عالیجناب!
Iran, Islamic Republic of
آرمان فتنه گر خیانت و وطن فروشی است
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
روحانی و تیمش عوض کار کردن و از آینده گفتن مرتب میگن دولت قبل کار نکرده
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی
آقای ظریف
ای حقوق دان ها
پس چی شد این ترک خوردن دیوار تحریم ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟