شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

حماس:نتانیاهو درانتظار پاسخ مقاومت باشد

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 371748
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که نیروهای خود را هر چه سریعتر از مرز غزه خارج کند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری سما خبر داد، «سامی ابو زهری» گفت که «رابرت سیری» فرستاده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه در جریان سفر «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل متحد به منطقه پیشنهاد آتش بس را ارائه کرد و حماس نیز آن را پذیرفت اما «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی آن را رد کرد.

وی افزود: تهدیدات نتانیاهو حماس و ملت فلسطین را نمی ترساند بلکه بیانگر شکست در رویارویی با مقاومتی است که پوزه دشمن را به خاک مالیده است.

ابو زهری همچنین اظهار داشت: به نتانیاهو توصیه می کنیم که نیروهای خود را از مرز غزه خارج نماید و در غیر اینصورت باید آماده پرداخت بهای بیشتری باشد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی به حملات وحشیانه خود علیه مردم نوار غزه ادامه می دهد و طی ۱۶ روز گذشته از تجاوزات خود علیه مردم بی دفاع غزه تا کنون ۶۳۸ فلسطینی را شهید کرده است که از این تعداد ۱۶۱ نفر کودک، ۶۶ زن و ۳۵ سالخورده هستند.

همچنین طی ۱۶ روز گذشته از حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ۴۰۳۰ نفر مجروح شده اند که ۱۲۱۳ نفر آنها را کودکان، ۶۹۸ نفر را زنان و ۱۶۱ نفر را افراد سالخورده تشکیل می دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *