جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۱

تولیت‌حرم‌امام‌علی‌درنبردعلیه داعش+عکس

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 441641
تولیت آستان علوى طى دیدار با رزمندگان مستقر در مناطق عملیاتى استان‌های بابل و الانبار، آنان را به صبر و شکیبایى فراخواند و بر پیروى از منش و زندگانى حضرت سیدالشهدا(ع) تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، تولیت حرم امام علی(ع) به همراه فرماندهان نیروهاى مردمى تحت پوشش این آستان از اردوگاه‌هاى نظامى مستقر در منطقه الرزازه، الرفاعى، جرف الصخر و الفارسیه بازدید کرده و با رزمندگان مستقر در این مناطق دیدار نمود.

«حجت الاسلام والمسلمین سید نزار حبل المتین» طى دیدار با رزمندگان ضمن تلاوت سوره مبارکه عصر و اشاره به مفاهیم صبر و شکیبایى موجود در این سوره، فتواى جهاد کفایى مرجعیت عالیقدر نجف را براى بسیج کردن پیروان اهل‌بیت(ع) ضد تکفریان سرنوشت ساز دانست.

وی ضمن تاکید بر الگو قرار دادن منش و زندگانى حضرت سیدالشهدا(ع) در این جنگ خاطر نشان کرد: صبر و ایمان عامل اساسى پیروزى بر دشمنان است؛ گرچه اسلحه و تجهیزات نظامى در پیروزى بسیار مهم است اما اگر صبر و ایمان در کار نباشد پیروزى به ثمر نخواهد رسید . چرا که حضرت سید الشهدا به یاران خویش فرمود: "به خداوند قسم شکست نخواهید خورد. زیرا ما در راه حق شکیبایى مى‌کنیم".

گفتنى است تولیت آستان علوی طى دیدار خود با رزمندگان هدایاى متبرکه‌اى را به آنان تقدیم کرده و به برخى از نیازهاى اساسى رسیدگى کرد.










نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این کار اسمش بازدید است نه نبرد!