پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
واکنش بسیج دانشجویی به یک اقدام؛

مرگ بر آمریکا زینت‌بخش دیوارهای لانه می‌ماند

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 441740
سازمان بسیج دانشجویی در اطلاعیه‌ای با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» با خون شهیدان این مرز و بوم تحریر شده است، گفت: شعار مرگ بر آمریکا برای همیشه زینت بخش دیوارهای لانه جاسوسی خواهد ماند.
به گزارش جهان، روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی در واکنش به اخبار منتشره مبنی بر پاک کردن شعار «مرگ بر آمریکا» از روز دیوارهای لانه جاسوسی سابق اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این اطلاعیه تصریح شده است: مردم ایران نه تنها حق دارند به دلیل ستم‌های دولت ابرجنایتکار آمریکا علیه خود و سایر مظلومان جهان ،فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دهند بلکه این شعار وظیفه تمامی مسلمانان و حتی تمامی انسان‌های جهان به دلیل جنایات این کشور برعلیه بشریت است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: نه فقط «لانه سابق جاسوسی آمریکا» بلکه اقصی نقاط کشور عزیزمان شاهد خیانت ها و جنایات‌های آمریکا علیه این ملت شریف در چند قرن گذشته بوده است و خشت خشت آن مرگ بر آمریکا را فریاد می‌کشد. این شعار با خون شهیدان این مرز و بوم تحریر شده است و چه خام خیالند کسانی که امید حذف آن را در سر می پرورانند.

سابقه بسیج دانشجویی در ترویج شعار به حق مرگ بر آمریکا موضوع دیگری است که در این اطلاعیه به آن اشاره شده و آمده است: بسیج دانشجویی همچنان خود را پرچمدار مبارزه علیه مستکبرین می‌داند و بارها به افرادی که با حیله‌گری های گوناگون قصد بَزک کردن چهره پلید این کشور مستکبر و حذف شعار مرگ بر آمریکا را داشته‌اند هشدار داده است که این کشور حکم «عین نجاست» را دارد که اگر کسی قصد پاک کردن آن را داشته باشد خود نجس خواهد شد.

سازمان بسیج دانشجویی در این اطلاعیه می‌افزاید: کسانی که گمان می‌برند با توافقات هسته‌ای صورت گرفته می‌توانند خواب آشفته حضور مجدد آمریکا در کشور را تعبیر کنند نیز بهتر است بدانند سابقه سیاه آمریکا نشان می‌دهد مستکبرین هیچ پای‌بندی به تعهدات خود نخواهد داشت و اگر این توافق‌نامه خود به دلیل دیگری برای مرگ بر آمریکا گویی ملت ایران تبدیل نشود، عامل حذف آن هم نخواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به انتشار خبری در رسانه‌ها مبنی بر پاک کردن شعار مرگ بر آمریکا از روی دیوارهای لانه جاسوسی، تصریح شده است: به نظر می‌رسد کسانی برای عادی سازی رابطه با آمریکا شروع به فرافکنی کرده و در این مسیر حتی از تخریب چهره تشکل‌های ارزشی که رسالت آنها مبارزه با مستکبرین است دریغ نمی‌کنند. بسیج دانشجویی جهت استحضار ملت شریف ایران اعلام می کند شعار «مرگ بر آمریکا» برای همیشه زینت بخش دیوارهای این مکان خواهد ماند.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: از رسانه های گرامی و ارزشی کشور که به دلیل دغدغه مندی نسبت به انتشار این خبر مبادرت ورزیده اند می‌خواهیم پیش از رسانه‌ای کردن اینچنین اخباری صحت و سقم و جزئیات موضوع را از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی جویا شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *