شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
در خصوص حج تشریح شد

تبیین دیدگاه‌های رهبرانقلاب در رادیو غنا

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 441948
ابراهیم تیجانی، محمد اول و شیخ ادریس توپو، از شیوخ مسلمان غنایی در رادیو لاتنا به تبیین و بررسی دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص حج پرداختند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، به همت رایزنی فرهنگی ایران در آکرا همزمان با آغاز برنامه مسلمانان غنا در دهکده حج، به منظور اعزام حجاج این کشور به مکه مکرمه و مدینه منوره برنامه رادیویی با هدف انتشار دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مراسم و مناسک حج از رادیوی FM غنا پخش شد.

در این برنامه حاج ابراهیم تیجانی، محمد اول و شیخ ادریس توپو، از شیوخ در رادیو لاتنا (Latenu) به تبیین و بررسی دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با زائران، دست اندرکاران و کارگزاران حج در تهران پرداختند.

در این برنامه رادیویی که به مدت یک ساعت به طول انجامید، سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در قالب یک بحث تحلیلی همچون فراخوانی مسلمانان به حفظ وحدت اسلامی، یافتن راه حلی برای مشکلات جهان اسلام و امت واحد اسلامی از سوی مهمانان بیان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *