پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۱

موتورسیکلتی‌که هلی کوپتر می‌شود+تصاویر

پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب: 330941
یکی از راه حل های مناسب برای فرار از مشکل ترافیک پرواز کردن است و حال دانشمندان یک وسیله ارزان اما با صرفه برای تحقق آرزوی افراد ساخته‌اند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، دانشمندان یک موتورسیکلت پرنده ساخته اند که البته قیمتی استثنایی حدود 295 هزار دلار دارد.
 
گفتنی است،: افرادی که با این موتور سیکلت پرنده پرواز می‌کنند می بایست هر دو نوع گواهینامه خلبانی و رانندگی را داشته باشند.
 
 
 
بررسی ها نشان می دهند؛ این موتور سیکلت پرنده که PAL-v نام گذاری شده می‌تواند به سرعت 112 متر در هر ساعت برسد و از لحاظ ارتفاع نیز به بلندی 4هزار فوتی در آسمان برسد.
 

از جمله مشخصات فنی این موتورسیکلت پرنده، داشتن 3 چرخ وقابلیت تغییر شکل از موتور به هلیکوپترو برعکس است.موتور این موتور سیکلت 4سیلندر دارد و برای پرواز و یا فرود به یک باند با پهنای کافی نیاز دارد.مخزن سوخت آن از گار تغذیه می‌کند و به 27 گالن برابر 750 کیلومتر درهر بار مصرف نیاز دارد.
 
 
 
جنس این موتور سیکلت پرنده از فیبر کربن تیتانیوم و آلومینیوم و وزن آن معادل هزار و 449 پوند می‌باشد.این موتور سیکلت قابلیت حمل دو سرنشین را دارا می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ahmad
فکر میکنم بحث سرعت رو اشتباه نوشتید
با دوچرخه می شه ساعتی چند کیلومتر رفت این هلی کوپتر هست ناسلامتی