پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش احمدی نژاد به مصاحبه احمدی مقدم

يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 440345
دفتر رئیس جمهور سابق کشورمان مطالب برخی از رسانه ها که به نقل از احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی به احمدی نژاد نسبت داده شده است را نادرست دانست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دفتر رئیس جمهور سابق کشورمان مطالب برخی از رسانه ها که به نقل از اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی به احمدی نژاد رئیس جمهور سابق نسبت داده شده است را کاملا نادرست و خلاف واقع دانست.

متن اطلاعیه روابط عمومی دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از آنجا که برخی از رسانه ها به نقل از آقای اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی ، مطالب بی اساسی را در موضوع انتخابات سال ۱۳۸۸ و حوادث بعدی آن به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق منتسب کرده اند، شایسته تاکید می داند که اینگونه مطالب ، کاملا خلاف واقع و نادرست است.

ضمن تکذیب مطالب منسوبه که معلوم نیست با چه هدف و انگیزه ای اعلام شده است ، تاکید می نماید که افرادی با مسئولیت های ایشان، اساسا در جایگاه ارائه مشورت به رئیس دولتهای نهم و دهم در موضوعات سیاسی و انتخاباتی قرار نداشتند. گرچه سیاق مطالب نگارش شده نیز به روشنی حاکی از بی پایه و اساس بودن آن است.

انتظار می رود رسانه ها در انتشار مطالب و افراد در نسبت دادن مطالب به دیگران ، موازین قانونی و اصول اخلاقی را رعایت کنند.

روابط عمومی دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم

به گزارش فارس، اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی بحث‌هایی را به نقل از احمدی‌نژاد در دوران فتنه ۸۸ در گفت‌و‌گو با ماهنامه رمز عبور مطرح کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
متاسفانه این رویه غلط باب شده است که هرکه میخواهد مطرح شود به احمدی نژاد حمله میکند!!!
Iran, Islamic Republic of
هر کس از راه می رسد می خواهد به احمدی نژاد بدو بیراهی بگوید !?
محمد
به نظر من سردار احمدی مقدم اهل دروغ و تظاهر نیست .