جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شباهت سران فتنه و برادر حاتم به روایت حداد

سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 157142
چهره شاخص فراكسيون اصولگرايان مجلس تأكيد كرد كه از نظر مردم ايران و منطقه، كروبي و موسوي خادم دشمنان اسلام هستند.
به گزارش فارس، دكتر غلامعلي حداد عادل در نطق ميان‌دستور خود در جلسه علني امروز مجلس اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال در حالي فرا رسيد كه مردم ايران شادي مضاعف داشتند و از يك‌سو شادمان بودند كه انقلاب اسلامي مانند سروي سربلند سرافراز در جهان قد برافراشته و ۳۲ در برابر توطئه‌ها و تهديدات دشمنان ايستادگي كرده و با نشاط و اثرگذار به حيات خود ادامه مي‌دهند.

وي افزود: مردم ايران از سوي ديگر شادمان بودند كه مردم مسلمان مصر و تونس با الهام از اسلام و قرآن و تجربه موفق انقلاب اسلامي در برابر دشمنان و حكام مستبد منطقه و كشورهاي خود به پا خواستند و به پيروزي رسيدند.

حداد عادل ادامه داد: مشاهده شور انقلابي و ايمان و آگاهي مردم تونس و مصر براي مردم ايران مايه افتخار بود و شباهتي كه در اهداف، مطالبات و حتي روش‌هاي حركت مردم با اهداف،‌مطالبات و روش‌هاي مردم ايران در انقلاب اسلامي ۵۷ مشاهده مي‌شد، بسيار حيرت‌آور بود و الان حيرت‌آورتر سرنگوني حسني مبارك ديكتاتوري مصر در همان روز ۲۲ بهمن بود كه آنرا جز نشانه عنايت الهي و معجزه قرن نمي‌توان دانست.

وي با تبريك پيروزي ملت بيدار تونس و مصر از آنها خواست كه تا رسيدن به همه مطالبات خود از پا ننشينند و مراقب باشند حال كه دشمن را از در بيرون رانده‌اند، دوباره از پنجره وارد نشود.

رئيس سابق مجلس با تعجب و تأسف‌بار خواندن حركت موسوي و كروبي براي انجام راهپيمايي حمايت‌آميز از مردم مصر و تونس جدا از صفوف به هم پيوسته توده ملت در روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: اقدام كروبي و موسوي كه از طرفداران خود دعوت كردند جدا از حضور باشكوه مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن در روز ۲۵ بهمن به خيابان‌ها بيايند و تحت عنوان حمايت از مردم مصر با دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران مخالفت كنند، تعجب‌آور و تأسف‌بار است.

حداد عادل افزود: آنها پيش خود حساب كرده بودند اين فراخوان از دو حال خارج نيست كه يا وزارت كشور اجازه راهپيمايي به آنان مي‌دهد كه در اين صورت مانند روزهاي اول بعد انتخابات خرداد ۸۸ به خيابان آمده و همه چيز را تخريب كرده و آتش مي‌زنند تا در رسانه‌هاي آمريكا و اسرائيل و ديگر شبكه‌هاي غربي نشان داده شود كه انقلاب منطقه به ايران هم سرايت كرده است.

وي افزود: تصور آنها براي حالت دوم اين بود كه اگر وزارت كشور اجازه نداد راهپيمايي كنند و نيروي انتظامي در خيابان‌ها حاضر شد، باز هم براي رسانه‌هاي دشمنان اسلام و ايران خبر تهيه خواهد شد تا كينه خود را نسبت به انقلاب، اسلام، رهبري و ملت ايران نشان دهد.

رئيس مجلس هفتم گفت: آنها پيش خود حساب كرده بودند كه در هر حال برنده هستند. زيرا براي تبليغ عليه نظام خوارك مناسبي در اختيار رسانه‌هاي دشمن خواهند گذاشت اما به آنها مي‌گوييم كه شما در هر حال بازنده بوده و هستيد.

اين جمله حداد عادل با استقبال گسترده نمايندگان و احسنت آنها مواجه شد و شعارهايي عليه كارگزاران فتنه همچون "مرگ بر منافق "، "مرگ بر موسوي و كروبي و خاتمي "، "سكوت هر مسلمان، خيانت است به قرآن " و "كروبي و موسوي اعدام بايد گردند " در فضاي مجلس طنين‌انداز شده بود.

حداد عادل در ادامه سخنان خود خطاب به سران فتنه گفت:‌ مگر شما نبوديد در روز قدس ماه رمضان سال گذشته دعوت به تظاهرات كرديد و عده‌اي به بهانه طرفداري از شما به خيابان آمدند و با تظاهر علني به روزه‌خواري شعار "نه غزه نه لبنان " سر دادند.

وي اضافه كرد: شما آن روز اين حركت و آن شعارها را محكوم نكرديد و حالا طرفدار مردم مصر شده‌ايد كه بزرگترين خواسته آنها قطع رابطه مصر با رژيم جعلي و غاصب اسرائيل و قرار گرفتن ملت و دولت مصر در كنار مردم مظلوم فلسطين است.

نماينده مردم تهران در مجلس از سران فتنه سؤال كرد كه اصولا بعد از اعلام موضع شجاعانه، اسلامي و انقلابي رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه ۱۵ بهمن ۸۹ تهران و راهپيمايي عظيم مردم در جمعه ۲۲ بهمن چه نيازي به راهپيمايي و تظاهرات جداگانه بود كه زمينه را براي فتنه‌گري منافقين و سلطنت‌طلبان و دشمنان بي‌شرم انقلاب اسلامي فراهم كردند؟

حداد عادل افزود: اين اقدام سران فتنه مصداق بارز آب به آسياي دشمن ريختن بود تا بخواهند مسير انقلاب‌هاي مردم مصر و تونس را از مخالفت با آمريكا و اسرائيل منحرف سازند و كار آنها شبيه به كار برادر حاتم طايي است.

وي ادامه داد: برادر حاتم طايي وقتي ديد همه مردم به سبب سخاوت‌ها و كرامت‌هاي اخلاقي به حاتم توجه مي‌كنند و كسي به او توجه ندارد، براي معروف شدن و جلب نظر ديگران در چاه مقدس "زمزم " نجاست كرد، تا از اين طريق مشهور شود.

اين چهره شاخص اصولگرايان مجلس در خاتمه با اين تذكر به كروبي و موسوي و همفكران آنها كه امروز در منطقه و در ايران مانند برادر حاتم به شهرت رسيده‌اند، اما مشهور به خدمت به دشمنان اسلام شده‌اند، سخنان خود را با عبارت قرآني "و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون " پايان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *