پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۲

دیسکوهای زنانه با مجوز ارشاد؟!!

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 435648
نوش آبادی در خصوص ادعای صدور این برای این مراسم به تهران پرس گفت: برای اطلاع از این مجوز باید با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صحبت کنید. در این خصوص از معاونت بپرسید که چنین مجوزی صادر شده است یا خیر؟
به گزارش جهان به نقل از تهران پرس، روزهای گذشته اخباری مبنی بر برگزاری دیسکو زنانه در تالار های تهران، با حضور ، مدل و خواننده رپ و پاپ زن منتشر شد. این اخبار در حال به گوش رسید که مسئولین برگزاری این مراسم ، مدعی هستند که برگزاری دیسکوی زنانه در تهران با مجوز و بر اساس موازین اخلاقی و شئونات اسلامی منعقد می شود. همچنین شنیده شده که این برنامه ها که بعضا در تالارهیا عروسی برگزار می شود با مجوز وزارت ارشاد بوده که تحت عنوان کنسرت های زنانه صادر می گردد.

بنا به گفته برگزار کنندگان، این مراسم با آهنگ های خواننده زن، دی جی ملانی و با بازرسی نیروی انتظامی در تالارهای تهران انجام می شود. گفته می شود دی جی ملانی یا ( ب پ ) از خوانندگان رپ و پاپ می باشد، که فعالیت بدون مجوز با خوانندگان زیر مینی رپ نظیر (علی ش) و(آرمین ت) در کارنامه خود دارد.


در همین راستا سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی تهران پرس، با ابراز بی اطلاعی از برگزاری چنین مراسمی در تهران، گفت: اخباری زیاد در فضای مجازی منتشر می شود. ما نمی توانیم پاسخگوی هر خبری که منتشر می شود، باشیم. بنده در خصوص مطلبی که ابعادش مشخص نیست نمی توانم قضاوت کنم.

نوش آبادی در خصوص ادعای مجوز صادره برای این مراسم به تهران پرس گفت: برای اطلاع از این مجوز باید با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صحبت کنید. در این خصوص از معاونت هنری بپرسید که چنین مجوزی صادر شده است یا خیر؟ ما از ریز مسائل اطلاع نداریم و اگر چنین مجوزی داده شده باشد، اعلام می شود.
گفتنی است تماس های تهران پرس در خصوص گفت و گو با مدیر روابط عمومی وزارت ارشادو معاونت هنری که ظاهرا روابط عمومی ندارد بی نتیجه ماند.

این اخبار در حالی به گوش می رسد، که موضوع مغفول ماندن بحث فرهنگی در وزارت ارشاد در دولت تدبیر به طور چشمگیر مشاهده می شود و بعید نیست چنین مجوزی از سوی وزارت ارشاد در سکوت صادر شده باشد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ج س
Iran, Islamic Republic of
فقط متاسفم همین !
شنیدم ملانی بسیار فاسد است
تدبیر !? امید!?
چغوک
چشم تدبیر چشم ارشاد و چشم جناب روحانی روشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!