شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

لیست پر زرق و برق دایی برای فصل آینده

سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 114446
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نظر دارد برای فصل آینده تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کند.
به گزارش سرویس ورزش جهان ، در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه قهرمانی در جام حذفی قرار دارد و این مهم نیز به علت بازی برگشت آنها مقابل گسترش فولاد تبریز در خانه دور از دسترس نیست، علی دایی و حبیب کاشانی به بهانه بستن تیمی قدرتمند برای حضور در رقابت های فصل آینده لیگ برتر و جام حذفی به خصوص لیگ قهرمانان آسیا دست به کار شده اند و بازیکنان زبده لیگ برتر را نشانه رفته اند. 

در این مقطع از فصل گمانه زنی ها از نقل و انتقالات و فعالیت باشگاه ها برای جذب مهره های مورد نظرشان بسیار زیاد است و هر روز یک بازیکن از یک باشگاه سر در می آورد.اسامی بازیکنانی که در لیست پر زرق و برق دایی قرار دارند و به احتمال زیاد در تیم فصل آینده دایی توپ خواهند زد به این شرح است: غلامرضا رضایی، محمد نوری، محمد خلعتبری، میلاد زیندپور، آندو تیموریان، سیدجلال حسینی، ناصحی،‌ غلام‌نژاد و اولادی. 

البته جمع کردن این بازیکنان که در حال حاضر اسم و رسم پیدا کرده و مشتریان پرو پا قرصی پای آنها خوابیده اند، در یک تیم بسیار دشوار به نظر می رسد و پشتوانه مالی قدرتمندی را می خواهد. پرسپولیس در این قضیه رقیبان دست به نقد و قدری همچون استیل آذین، استقلال و دو باشگاه متمول صنعتی سپاهان و ذوب آهن را پیش رو دارد. این باشگاه ها نیز در این مدت بیکار نخواهند بود و مطمئنا تور خود را برای صید بازیکنان مد نظر دایی پهن کرده اند. 

اما برگ برنده پرسپولیسی ها نسبت به دیگر باشگاه ها اعتبار و صداقت کاشانی و همچنین رفاقت دایی با این بازیکنان است. حتی تعدادی از این بازیکنان پیش تر از این برای همکاری با دایی لب به اعتراف گشوده بودند. آنطور که به نظر می رسد اگر این بازیکنان از لحاظ مالی با پرسپولیس به مشکل برنخورند قطعا پیراهن پرسپولیس در فصل آینده را بر تن خواهند کرد باید منتظر پرسپولیس رویایی باشیم. 

منبع : ایسکانیوز
https://jahannews.com/vdchkknz-23nzkd.tft2.html
jahannews.com/vdchkknz-23nzkd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بفرمایید پشتوانه اعتبارات مالی از بیت المال !! و خوردن سهم تیم های شهرستانی