شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ترافیک در باند شمالی آزادراه کرج - قزوین

سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 372747
مدیرکل اداره کل حمل و نقل و پایانه های البرز با اشاره به اینکه در بسیاری از محورهای مواصلاتی البرز ترافیک سنگین است، اعلام کرد: ترافیک در باند شمالی آزادراه قزوین بسیار سنگین و تردد به کندی صورت می گیرد.
به گزارش جهان، ابوالقاسم باقری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر در بسیاری از محورهای استان البرز ترافیک سنگین است و تردد وسایل نقلیه به کندی صورت می پذیرد.

باقری در ادامه خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین باند شمالی، تا بعد از پل حصارک و همچنین محدوده کلاک، پل فردیس ترافیک سنگین و تردد به کندی انجام می شد.

این مسئول بیان کرد: در محور کرج - چالوس در محدوده گچسر تا محدوده کندوان ترافیک سنگین گزارش شده است.

باقری با اشاره به شروع دور دوم از سفرهای تابستانی و همچنین تعطیلات آخر هفته، ادامه داد: از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی البرز را دارند خواهش می کنیم با حفظ صبر و شکیبایی از بروز هر گونه حادثه خودداری کنند.

مدیرکل اداره کل حمل و نقل و پایانه های البرز یادآور شد: متوسط زمان سفر در محور کرج - چالوس تا ابتدای محدوده تونل کندوان یک ساعت و ۱۵ دقیقه است که با احتساب ترافیک، این زمان به یک ساعت و ۵۷ دقیقه افزایش یافته است و سرعت متوسط عبور در این محور ۴۱ کیلومتر بر ساعت است.

وی در پایان افزود: اخبار لحظه به لحظه ترافیک توسط دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های استان البرز رصد و برای تسهیل در روند ترافیک به رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی البرز را دارند انتقال داده می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *