جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بدترین جنایت پلیس امریکا در حق یک کودک

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 392745
پلیس آمریکا در جدیدترین جنایت خود یک کودک ۱۲ ساله را بی آن که جرمی مرکتب شده باشد، هدف گلوله قرار داد. گفته می شود گلوله به شکم این پسربچه اصابت کرده و حال او وخیم است؛ این اتفاق فعالان اجتماعی را در کلیولند خشمگین کرده است.
به گزارش جهان به نقل از پرس تی وی، یک افسر پلیس در کلیولند آمریکا به یک پسر دوازده ساله روبروی مرکز بازپروری تیراندازی و او را به شدت زخمی کرد.

افسر پلیس می گوید پس از آن به این کودک دوازده ساله تیراندازی کرده است که او یک اسلحه بادی را از کمر بند خود بیرون آورد و مدعی است این کار را در واکنش به گزارش ها مبنی بر مشاهده شدن یک مرد مسلح در آن منطقه انجام داد اما شاهدان می گویند آن پسر بچه نه لفظی و نه فیزیکی، افسر پلیس را تهدید نکرده بود.

گفته می شود گلوله به شکم این پسربچه اصابت کرده و حال او وخیم است؛ این اتفاق فعالان اجتماعی را در کلیولند خشمگین کرده است.

به تازگی تیراندازی های مرگبار پلیس به سوی افراد بی گناه در مناطق مختلف آمریکا بحث های جدی و مفصلی درباره خشونت بی‌مورد و اغلب نژادپرستانه پلیس این کشور به راه انداخته است؛ در مواردی همچون تیراندازی پلیس به مایکل براون، سیاه پوست ۱۸ ساله و قتل وی موجب خشم شدید مردم و فعالان اجتماعی شد که به صورت اعتراض و شورش های مکرر ادامه یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *