جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

انهدام یک کارگاه ساخت سلاح تروریست‌ها

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 436340
یکی از اهالی شهرک محاصره شده «الفوعه» (و کفریا) در استان حلب سوریه از یک حمله موفق نیروهای مردمی و انهدام یک کارگاه ساخت سلاح تروریست‌ها در نزدیکی این شهرک خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یکی از نیروهای مردمی شهرک محاصره شده «الفوعه» در استان حلب سوریه از انهدام یک کارگاه خبر داد که تروریست‌ها در آن برخی سلاح‌های دست‌ساز تهیه می‌کردند.

این نیروی مردمی به فارس گفت: روز گذشته گروهی از تروریست‌ها در یکی از کارگاه‌های تولید مواد منفجره در منطقه «بنش» قصد ساخت تعدادی خمپاره برای شلیک به سمت دو شهرک شیعه‌نشین محاصره شده الفوعه و کفریا را داشتند که در حین ساخت، مواد منفجر شد و کارگاه به کلی تخریب شد.

بنا بر این گزارش، در این انفجار تعدادی از تروریست‌ها از جمله «یاسر المصری» و «محمد المصری» کشته شدند.

از طرفی دیگر، نیروهای مردمی حاضر در شهرک محاصره شده الفوعه روز گذشته نیز حملاتی را علیه مواضع تروریست‌ها در منطقه «بنش» واقع در جنوب شهرک آغاز کردند و در این عملیات موفق شدند ۱۱ تن از تروریست‌ها را از پای در آورند.

این نیروها پس از این عملیات، بسرعت به مواضع و پناهگاه‌های خود در اطراف شهرک الفوعه بازگشتند تا از هرگونه تلفات و خسارت احتمالی جلوگیری کنند.

با وجود این که در روزهای اخیر گروه تروریستی جیش الفتح از منطقه «بنش» واقع در جنوب شهرک الفوعه حملات موشکی و خمپاره‌ای خود را افزایش داده، از غروب جمعه تاکنون (صبح شنبه) آرامشی شکننده در تمامی محورها برقرار است و نیروهای مقاومت مردمی در حال آموزش دادن تعدادی از جوانان دو شهرک برای حملات احتمالی تروریست‌ها در آینده هستند.
https://jahannews.com/vdchk-nkv23nxxd.tft2.html
jahannews.com/vdchk-nkv23nxxd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *