جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

واکنش روزنامه تفاهم به یک خبر

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 371621
روزنامه تفاهم بعنوان اولین روزنامه کارافرینی کشور یک روزنامه مستقل و متعلق به بخش خصوصی که توسط تعدادی از ایثارگران عزیز اداره می‌گردد. مدیران و خط مشی این روزنامه تبعیت محض از ولایت فقیه است.
به گزارش جهان، پس از انتشار مطلبی درباره سکوت رسانه‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان درقبال جنایات رژیم صهیونیستی با عنوان "بی‌توجهی روزنامه‌های اصلاح‌طلب به جنایات اسرائیل در غزه"، آقای حسن یحیایی مدیرمسئول روزنامه تفاهم با ارسال جوابیه‌ای برای تحریریه سایت جهان نيوز، نسبت به این مطلب توضیحاتی ارائه کرد که عینا در ادامه می‌آید:

با سلام

احتراما روز گذشته در دسته بندی روزنامه‌های اصلاح طلب، روزنامه تفاهم نیز جز روزنامه های اصلاح طلب منظور شده بود.

بدینوسیله اطلاع می‌رساند: اولا روزنامه تفاهم بعنوان اولین روزنامه کارافرینی کشور یک روزنامه مستقل و متعلق به بخش خصوصی که توسط تعدادی از ایثارگران عزیز اداره می‌گردد. ثانیا در خصوص تیتر مورد نظر نیز باید عرض شود، روز سه شنبه هفته گذشته ۹۳/۴/۲۳ عکس و تیتر یک روزنامه در مورد غزه و شهدای فلسطین بوده و ثالثا مدیران و خط مشی این روزنامه تبعیت محض از ولایت فقیه است.

باسپاس
یحیایی مدیرمسول روزنامه تفاهم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *