پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۱

رودربایستی نکنید!

سیدهادی سیدافقهی
پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 441029
پروژه نفوذ جدی است و دشمن در جبهه مقابل خود را برای رخنه آماده کرده است.
جهان نيوز - سیدهادی سیدافقهی: روش دشمن برای هدف قرار دادن اهداف خود به صورت معمول، بر دو شیوه استوار است و متناسب با مقتضیات زمان و مکان و الزامات دستیابی به هدف متغیرند. اول، شیوه هجوم آشکار یا به کارگیری ساز و کار نظامی که در قالب جنگ سخت معروف شده است و دوم، روش تهاجم بدون خونریزی که به جنگ نرم شهرت دارد. مهمترین روش در شیوه جنگ نرم که زیر مجموعه‌ها و شعب فراوانی دارد پروژه «نفوذ» است.

مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان به ویژه در دیدار با هیئت دولت ـ که روز گذشته انجام شد- کلیدواژه‌های کم‌سابقه‌ای را به کار برده‌اند. برخی از فرمایشات ایشان به صورت خطاب‌گونه، بعضی به شکل رهنمود و تعدادی نیز به صورت هشدار و اعلام خطر است. بیانات اخیر معظم له چه در جمع عموم مردم در حسینیه امام خمینی(ره) و چه در جمع خواص، هشدارگونه و نشان‌دهنده این خطر است که آتش دشمن در قالب نفوذ، در حال نزدیک شدن به دایره کشور می‌باشد.

پیش از این نیز مصادیقی مورد تایید ایشان بوده است؛ به عنوان مثال، پرونده مذاکرات هسته‌ای و نحوه ورود مزورانه و فریبکارانه آمریکا در این گفتگوها، کاملاً مورد مراقبت، رصد و دقت مقام معظم رهبری بر اساس این شبهه بوده است که چگونه می‌شود پس از توقف چندساله و تکرار پرشمار تهدید بر مبنای گزینه نظامی، ناگهان خود ایالات متحده داوطلب مذاکرات گردد و با واسطه ادعا کند در عرض شش ماه تحریم‌ها برچیده و حق غنی‌سازی به رسمیت شمرده خواهد شد! قطعاً آمریکا دست به این طراحی و اقدام نزده مگر اینکه توطئه‌ای بزرگ را در پس آن طراحی نموده است.از همین روی بود که رهبر بصیر انقلاب فرمودند برای اینکه به مردم دنیا مسلم شود که ما اهل مذاکره‌ و منطق هستیم و به جهت اثبات حقانیت ایران، حاضریم به جهانیان نشان دهیم به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم. و البته به تیم مذاکره‌کننده فرمودند تنها و تنها در حوزه هسته‌ای گفتگو شود و ورود به موضوعات دیگر را ممنوع دانستند.

اکنون هدف دشمن این است که از طریق توافق هسته‌ای به اهداف و رخنه‌های بزرگ‌تر، خطرناک‌تر و ویرانگرتری دست یابد. این خط نفوذ عبارتند از اغراض فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اما در عین حال تاکید فرمودند که ما راه نفوذ را بستیم. البته چون دشمنی دشمن ادامه دارد، آمادگی و بسیج همیشگی در این مسیر لازم است. به لحاظ تاکتیک عملیاتی، طلایه‌داران این بسیج باید مسئولان و دولتمردان باشند و در آماده‌باش کامل به سر برند. لذا ایشان می‌فرمایند نباید در ذهن «مسئولان»، دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با انقلاب کمرنگ و کم‌فروغ گردد. به عبارت دیگر مسئولین باید بر عدوات دشمن تصریح داشته باشند و اظهار برائت نمایند و اظهار برائت، مکمّل اظهار ولایت به شمار می‌آید و مصداق «تولّی و تبرّی اصول انقلاب» است.

ردپای اهداف و طرح‌ریزی‌های دشمنان در اظهارات و نوشته‌های آنان به وضوح دیده می‌شود و قابل درک است. آنان درباره مقدسات، مردم، انقلاب و دخالت در امورات کشور  هیچ شرم و ابایی ندارند و این روزها آشکار می‌گویند هدف از توافق هسته‌ای، تغییر نظام جمهوری اسلامی است. مقوله کلیدی و حیاتی دشمن‌شناسی باید به صورت دستورالعمل در رسانه‌ها و مطبوعات مورد اقدام قرار گیرد، شیوه‌ها و شواهد تاریخی به جهت احتمال فراموشی و کمرنگ شدن حافظه تاریخی مردم درباره دشمنی دشمنان به جهت مشغله‌های روزانه، منتشر و به اطلاع آنان برسد. آمادگی دولتمردان و مسئولان از آن جهت که سیاست‌ها، وزارتخانه‌ها، بودجه، برنامه‌ها، اولویت‌ها و اختیارات در دست آنان می‌باشد بسیار ضروری است و آنگاه وظیفه مردم است که در برابر دشمنی‌ صهیونیسم و استکبار آگاه باشند که البته همواره مردم در بزنگاه‌های مختلف به رسالت انقلابی‌شان عمل کرده‌اند.

اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند دشمن با سلاح در برابر ملت ایران موضع گرفته است، بیانی صریح است که هنوز برخی در آن تردید دارند. وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، این جنایتکار جنگی علناً در یک شبکه تلویزیونی ظاهر شده و می‌گوید سه بار قصد حمله به ایران را داشتیم! سوال اینجاست که آیا باید حمله‌ای واقع می‌شد و به زیرساخت‌ها و تاسیسات ما آسیب وارد می‌گردید تا برخی باور کنند دشمنی دشمن کم نشده است؟! جای بسی تاسف است که برخی با وجود اینکه رژیم کودک‌کش بر خلاف منافع هسته‌ای ما هر روز عربده می‌کشد، رسماً سخن از حمله و طرح‌های هجوم به ایران را مطرح می‌کند، دانشمندان هسته‌ای ما را به شهادت می‌رساند، ویروس استاکس‌نت را وارد چرخه تولید سوخت هسته‌ای کشور می‌نماید  و در همه این دشمنی‌ها، آمریکا پیوند ناگسستنی با این رژیم دارد، چرا جریان‌ها در حال بزک کردن چهره منفور  دشمن هستند، یا جدول دشمن را پر می‌کنند؟!

با توجه به رهنمودهای حکیمانه ایشان، آیا نباید بدون رودربایستی و صریح علیه دشمن موضع گرفت؟ سفرای ایران در خارج و مسئولین ما در داخل به هیچ عنوان نباید از اظهار دشمنی با استکبار خجالت بکشند و با لبخندهای بعضا بی‌جا موجبات طمع‌ورزی آنان را فراهم آورند. آیا گذشته خیانت‌بار و سراسر توطئه‌ آنان را باید به فراموشی سپرد و در اتخاذ مواضع قاطع – همانگونه که دشمن چنین رفتاری دارد – مسامحه کرد؟

پروژه نفوذ جدی است و دشمن در جبهه مقابل خود را برای رخنه آماده کرده است. کافی است غفلتی حاصل شود و بر سر موضوع مسئله هسته‌ای دو قطبی‌ اختلاف و تضاد در جامعه شکل بگیرد یا کسانی بخواهند موضوع هسته‌ای را به نفع حزب و گروه خود مصادره کنند، اینجاست که در زمین بازی دشمن قرار گرفته‌ایم.

بنابراین نشانه‌های خط نفوذ دشمن از طریق بازگشت عناصر بدنام و بدسابقه و برخی فتنه‌گران محکوم حداقل انتظار از مسئولین این است که بر سر اصول و محکمات انقلاب تعصب و غیرت داشته باشند.
منبع:حمایت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فیروزه خسروشایی
نویسندگان تا می توانند باید ددرجهت موضع ضدامریکاییوصهونیستی نظاموبازکردن رهنمودهای اخیرامام مطلب بنویسند.غفلت ملت ومهمتر غفلت مسئولین بهای سنگینی رویدوش انقلاب خواهد گذاشت.پیام شهداپاسداشت ارزشهای ضداستکباری نظام است.