جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۵۷
از تشییع 89 شهید دفاع مقدس تا مظلومیت شهید دفاع از ولایت

ادای احترام به شهدای پس از انتخابات

شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 113825
ادای احترام به شهدای پس از انتخابات
روز گذشته پیکر پاک 89 شهید دفاع مقدس با حضور پر شور مردم تهران بعد از نمازجمعه تشییع شد.
 تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس پس از سالها ،مجددا رنگ و بوی ایثار و جان دوباره به کالبد جامعه دمید. 

به گزارش خبرنگار جهان تشییع شهدای دفاع مقدس بیان واقعیتی انکار ناپذیر و همواره قرین و همزاد جامعه انقلابی و اسلامی این کشور است که با صدای بلند وفاداری به انقلاب و اسلام و ولایت را فریاد می کند. 
حضور مردم و مسئولین در این مراسم بیان دیگری از ایستادگی در برابر هرگونه تعرض به اسلام و انقلاب و خاک پاک این کشور است.
 
دیروز پیامبران مقاومت و ایستادگی روی دست مردم تشییع شدند و بار دیگر این ایران اسلامی بود که زیباترین ادای احترام به نماد جهاد و لبیک به ولایت را به نمایش می گذاشت.
روز گذشته همه جمع بودند.همه آنها که به عشق شهدای ایثار و فداکاری و ادای احترام به این بزرگان و عزیزان به محل نماز جمعه تهران آمده بودند.
حضور مردم لبیک مجددی به امام شهدا و نائب بر حقشان بود. 
                                                                ***
قریب یک سال است که از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری می گذرد.حوادث سال گذشته درسها و آموختنی های بسیار داشت و آزمونی بزرگ برای مردم و مسئولین بود. 

ایام و حوادث پس از انتخابات با همه رنج ها و گزند هایش، درسها و عبرت ها و بالاتر از آن برکات بسیاری برای انقلاب داشت. 

آزمونی عملی برای خواص،ولایت پذیری بزرگان و عمل به تکلیف مردم و افزایش بصیرت عمومی و افتادن پرده نفاق و شفاف شدن جبهه مبارزات و از بین رفتن فتنه ساختار شکنان و نقش برآب شدن نقشه غربی ها و غیره همه آموختنی ها و برکات حوادث پس از انتخابات بود. 

اما این همه به آسانی نیز به دست نیامد.این انقلاب برای رسیدن به این توفیقات هزینه های بسیاری داد و در میان همه این هزینه ، خون جوانان حق جو و شهادت مردان آزادی خواه و اسلام گرای و ولایت پیشه این مرز و بوم جایگاه ویژه داشت.
 
تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس بهانه ای شد تا یادی هم از شهدای مبارزه با فتنه کنیم.خون و شهادت دهها جوان بسیجی و متدین در ایام پس از انتخابات نشان داد که بیعت این مردم با شهدای دفاع مقدس تنها به تشییع جنازه و گریه و شعار نیست بلکه هر زمان و هروقت ندایی از ولایت برسد این مردم گوش به فرمان و پای در رکابند. 

تکریم و ادای احترام به شهدا واجب است.روز گذشته این ادای احترام و تکریم به زیباترین وجه به نمایش گذاشته شد.مردم همواره در ادای احترام به شهدای دفاع مقدس و انقلاب سنگ تمام گذاشتند.در این بین هیچ تفاوتی نیز میان شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مبارزه با اشرار و مقابله با اغتشاش نیست.
 
اما در این بین گلایه هایی در خصوص برخورد با شهدای اغتشاشات پس از انتخابات وجود دارد که بیش از آنکه به مردم برگردد به عملکرد مسئولین مرتبط است. 

شهدای پس از انتخابات بیان صادق از عمل به تکلیف و ولایت پذیری هستند.دهها شهید پس از انتخابات که به تعبیر فرمانده بسیج کل کشور بدون حمل هرگونه سلاح گرم و سردی به میدان آمده بودند، روایت دیگر از مقاومت تمام عیار در برابر زور گویی و زیاده طلبی و سهم خواهی غربی و مامور و مزدوران وطنی و فریب خورده های داخلی شدند.
 
با این همه به نظر می رسد آنچه لازم و درخور بود در حق شهدای پس از انتخابات صورت نگرفت.گرچه سهل انگاری های صورت گرفت ذره ای از احترام و ارادت مردم و جامعه و تاریخ از این عزیزان و بزرگان کم نخواهد کرد. 

با این حال مناسب بود مسئولین امر نیز همپای مردم نسبت به این موضوع توجه بیشتری به خرج می دادند.این در حالی است که مقام معظم رهبری پیش از این توجه مسئولین مربوطه را به گرامیداشت شهدای حوادث پس از انتخابات جلب کرده بودند. 

با این حال هیچ برنامه در خور شان این عزیزان برگزار نشد.در این رابطه نهاد های زیادی باید پاسخگو باشند.چرا صدا و سیما با گذشت ماهها از این حوادث هیچ برنامه مرتبط با موضوع شهدای دفاع از فتنه فتنه گران نساخت و یا منتشر نکرده است.چرا رسانه های مکتوب و غیر مکتوب اصولگرا سراغی از خانواده های این عزیزان نگرفتند.چرا دولت با گذشت ماهها از حوادث پس از انتخابات هیچ کمیته ای برای پی گیری نحوه و عاملین به شهادت رسیدن این افراد و شناسایی قاتلین آن تشکیل نداده است؟نقش قوه قضائیه نیز در این رابطه مهم است.چطور برای کشته شدن ندا آقا سلطان،کمیته ها و تیم های اطلاعاتی و کارآگاهی تشکیل می شود اما هنوز هیچ خبری در رابطه با شناسایی قاتلین شهدای بسیجی و مدافعان حریم ولایت منتشر نشده است.مسئواین امر منتظر چه چیز هستند؟آیا باید خون این بسیجی ها نیز همچون خیلی های دیگر چماقی می شد و هر روز با هدف تحت فشار قرار دان نظام با آبروی انقلاب بازی می شد تا مسئولین به فکر پی گیری و کشف حقیقت بیافتند.
رئیس جمهور محترم برای بررسی قتل ندا آقا سلطان کمیته بررسی تشکیل می دهد و قوه قضائیه برای ماجرای کهریزک تیم سه نفره از قضات برجسته می گذارد اما در رابطه نسبت به خون خواهی شهادت بسیجیان مکتب ولایت کم ترین کاری صورت نمی گیرد.در این رابطه نهاد هایی همچون بنیاد شهید نیز باید پاسخگو باشند. بسیج و سپاه نیز باید در خصوص شکایت و احقاق حق شهدای پس از انتخابات گزارش دهند که تا به حال چه مطالباتی در این رابطه داشتند و چه اقداماتی صورت دادند؟ 

بسیار دردناک است که با گذشت ماهها از شهادت این بسیجیان هنوز هیچ بزرگداشتی برای این بزرگان برگزار نشده است. 

الته این حرف به معنای زیر سوال بردن کارهای صورت گرفته نیست.از سویی هم غرض فراموشی دیگر کشته های به ناحق پس از انتخابات نیست.ماجرای قتل ندا آقا سلطان هم باید با جدیت پی گیری شود و عاملان آن دستگیر و معرفی و به مجازات برسند.داستان کهریزک و جنایت ان نیز باید بررسی شود و عامل اصلی آن در هر لباسی به مردم معرفی شود و به سزای اعمالش برسد.در فتنه پس از انتخابات، خون های زیادی به ناحق ریخته شد که تک تک آنها باید مورد بررسی دستگاههای قضائی و امنیتی قرار گیرد وعاملینش به شمشیر قاطع عدالت سپرده شوند.اما سوال این است که چرا باید برای قتل خانم ندا آقاسلطان که به گفته مادرش حتی در انتخابات هم شرکت نکرده بود و معلوم نیست برای کدام رای گم شده اش به خیابان امده بود همه و همه را بسیج کنیم ، اما مادران شهدای بسیجی پس از ماهها داغ برگزاری یک سالگرد و اربعین و مراسم درخور شان فرزندشان در سینه داشته باشند.

شهدای انقلاب بدانند که نام و یاد و خاطر سرخشان در سینه و راه پرصلابت سبزشان تا ظهور مهدی موعود ادامه دارد و فرزندان غیور این مرز و بوم اجازه نخواهند داد که کوچکترین گزندی به این انقلاب و کشور وارد شود. 

با ادای احترام نام و یاد همه شهدا را گرامی می داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدار رو شکر یکی حرف دل این مردمو نوشت دستتون درد نکنه با این یادآوری به مسئولین
Iran, Islamic Republic of
سلام بر شهدای مظلوم 88 که مظلومانه و با اقتدار برای حفاظت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه حق ایستادند
Iran, Islamic Republic of
واقعاً لذت بردم . بالاخره یک نفر این شهامت را داشت که یادی از این عزیزان بکند. شهدای مبارزه با فتنه 88 که حتی اجازه برگزاری یک مراسم ختم هم به خانواده های آنان داده نشد. گمان نمی کنم مظلوم تر از این سربازان نظام و ولایت پیدا کنیم.
Iran, Islamic Republic of
تحلیل مناسب و به وقتی بود.ای کاش آقایان فقط در گیر مسائل سیاسی نبودند
Iran, Islamic Republic of
جالب است شما ها هم معتقدید که باید باری ندا اقا سلطان و کهریزک هم عدالت و شمشیرش وارد عمل شوند.
Iran, Islamic Republic of
میشود شما بعنوان یک رسانه اصولگرا نام این شهیدان را منتشر کنید ؟
با خانواده آنها مصاحبه فرمائید و آدرس منزل ایشان را اعلام کنید ؟
میشود بفرمائید در چه تاریخی و در چه محلی به شهادت رسیده اند ؟
میشود بفرمائید با چه سلاحی (سرد یا گرم ) به شهادت رسیده اند ؟
چرا تا بحال نامی از ایشان منتشر نشده و فقط به تعداد آنهم از 20 تا 50 نفر در مصاحبه های مختلف اشاره شده است ؟
چرا تا بحال در هیچ دادگاهی متهمی به این جرم (شهادت بسیجیان ) مورد محاکمه قرار نگرفته است ؟
Iran, Islamic Republic of
سلام لطف كنيد و اسامي اين شهدا را اعلام كنيد تا ما خودمون براشون يادبود بگيريم . دولت كه هيچ كاري نمي كنه
Iran, Islamic Republic of
کاملا معلوم است که خبر جعلیست.نه اسمی از این شهدا هست و نه نشانی...سیاه بازی بس است. کمی هم راست بگویید.ثانیا ما که نتیجه پیگیری جنایات کهریزک و کوی دانشگاه را بعد یک سال ندیدم! امیدوارم مردانگی انتشار این نظر را داشته باشید
Iran, Islamic Republic of
منظورشهداي دفاع ازآزادي و انسانيت هستند كه دركهريزك ها وخيابانهابه جرم دفاع ازرايشان شهيدشدند يا كشته شدگان سركوبگران ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگه لطف کنید آدرس اون بنده خدایی که نیروی انتظامی با ماشین زیرش کرد رو هم اعلام کنید ممنون میشیم !
Iran, Islamic Republic of
واقعا انصاف نیست.خانم ندا آقا سلطان و شهدای بسیجی همه خون قرمز دارند.چرا تبعیض؟
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که نام شهدای بسیجیی را می پرسند تا حالا اسم شهید حسین غلام کبیری و شهید ذوالعلی را نشنیده اند؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف است که انقدر این شهدا مظلومند که برخی حتی نام آنها را هم نمی دانند
Iran, Islamic Republic of
لطفا شهيد تراشي نكنيد...هرچه مردم نجابت به خرج مي دهند شما روز به روز گستاخ تر مي شويد.
باور كنيد روز قيامتي هم هست.
منتشر كه نمي كنيد نوشتم بلكه به خودتان بياييد.
Iran, Islamic Republic of
ملت هیچ وقت یاد شهدای دفاع مقدس را فراموش نمی کند. آن روز موسوی در کنار رزمندگان دفاع مقدس بود و به عنوان یکی از یاران امام نقش آفرینی می کرد و امروز موسوی و ملت مظلوم و بیت امام و بیت شهید بهشتی و ... در کنار هم هستند و یک عده قلیل به ضرب باتوم و تانک بر ملت ظلم می کنند خواهش دارم شهدای دفاع مقدس را به نفع خود مصادره نکنید. شما ظلم کنید و تهمت بزنید و دروغ بگویید صبر خدا هم حدی دارد و همیشه شامل حال شما جماعت تنگ نظر و ضد آزادی نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
از قدیم می گن اول یه سوزن به خودتون بزنید بعد ... آقای جهان نیوز چند مطلب درباره کهریزک منتشر کردی و چند مطلب درباره شهدای ولایت در سال 1388 ؟!
Iran, Islamic Republic of
واقعا نامردیم .از این نامردی بالاتر نمی شود. جوان مملکت برای ما و انقلاب شهید شده است و ما بروی خودمان نمی آوردیم.از این آقایون سبز یاد بگیریم که سر قبر خالی می شینند و گریه می کنند
Iran, Islamic Republic of
لطفا اسامي شهداي بسيجي كه در فتنه 88 شهيد شدند را اعلام كنيد به پا بوس خاك و پا بوس پد و مادران آنها خواهيم رفت
Iran, Islamic Republic of
به قول شهید آوینی در این مملکت همه آزادند به جز حزب اللهی ها.
حالا شهدای حزب الله هم مظلوم واقع شده اند.
شما که اینقدر کهریزک را پیگیری کردید، این موضوع را هم پیگیری می کردید که هم خون آن شهدا پایمال نشود و هم نظام اسلامی مورد اتهام واقع نشود.
چرا درباره مجمتع سبحان حرف نمی زنید که پس از آتش زدن یک بسیجی در قیطریه، قاتلان فتنه گر به مجتمع سبحان پناه بردند و یک دفعه هم ناپدید شدند؟!
چه سری بین برخی مسئولین ساکن در آن مجتمع با قاتلان آن بسیجی وجود دارد؟
آیا اهمیت شناسایی این فتنه گران نفوذی کم است؟!
من به نوبه خودم اسم چند نفر از شهدا را می گویم:
شهید غلام کبیری، خانواده رجب پور،
چرا مایی که طلب خون شهدایمان را داریم باید مظلوم واقع شویم و عده ای آدم کش که امروز رسما از تروریست ها حمایت می کنند، مدعی خون خواهی شوند؟
Iran, Islamic Republic of
شهدای مظلوم فتنه ، مظلومترین شهدا اند که با عرق به میهن اسلامی باتمام حیثیت و ضمن فرمانبرداری از ولی زمان از جان مایه گذاشتند ولی بنا بر مصلحت از مجلس ختمی برایشان مضایقه شد
آیا مصلحت اندیشی برای این بسیجیان پاک نهاد و ولایی کافی نیست؟
Iran, Islamic Republic of
آقاسلطان که قرار نبود کشته شه،رودست بدی خورد.اگر دنبال قاتلش هستید آرش حجازی فعلا فراریه،در پاسخ به اون خواننده ای که کامنت گذاشته و به شهدای بسیجی گفته سرکوبگر ،میخواستم بپرسم اون مادرو دختری که توسط مدعیان آزادی وانسانیت(؟!) کشته شدند چه جوری سرکوبگر بودند؟بعدش هم چطور شد بعضی از شهیداتون مثل عاطفه امامی و سعیده پورآقایی(دختران فراری)و ندا موسوی یهو زنده شدند با وجود مجلس ختمی که براشون گرفته بودید؟
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا و رسولش بر شهدای دفاع از حریم ولایت که فاطمه وار جان خود را فدا کردند و چون زهرای مرضیه،مظلومانه به خاک سپرده شدند...
و درود بر بچه های جهان که این بحث را مطرح کردند،هر چند متاسفانه بسیاری با دید سیاسی به آن نگریستند.
Iran, Islamic Republic of
همانطور که بسته شدن کهریزک بدستور مقام معظم رهبری صورت گرفت پیگیری مسایل فجیعی هم که درآن صورت گرفت از اهمیت زیادی برخوردار است.
لطفآ مساله کهریزک را با قتل ندا آقا سلطان جمع نکنید
شما جوری اظهار نظر کرده اید که انگار مساله کهریزک یک اتفاق پیش پا افتاده بود
در ضمن هیچ کس منکر رشادتهای
شهدای پس از انتخابات نیست که واقعآ مظلومانه خونشان ریخته شد
وهمه خواستار اشد مجازات برای عاملین سنگدل وخودفروخته این جنایتها هستند
Iran, Islamic Republic of
شهدای مظلوم ما را با شهدای اسلام آمریکایی مقایسه نکنید
ابن زیاد هم به کشته شدگان لشگریانش در عاشورا لقب شهید می داد؟
به کسی که میگوید آنان کشته شدگان سرکوبگر بودند میگویم
آنان بهترین خلق خدایند و این کشور از این پس ده ها هزار سرکوبگر جان بر کف دارد.
لعنت بر شما و سرانتان
مرگ بر اسلام آمریکایی
Iran, Islamic Republic of
خدا همه کشته شدگان سبزها را با آمریکایی ها محشور بفرماید .

آمین
Iran, Islamic Republic of
مظلوميت همواره زينت شهداي راه حق بوده است و غوغا سالاري و هياهو، نصيب كشته‌شدگان جبهه‌ي باطل.
به همين دليل است كه براي پيراهن خون‌آلود يك نفر در فتنه‌ي صدر اسلام، بيش از شهادت مظلومانه‌ي حجر بن عدي و ميثم و مقداد و... نوحه‌سرايي شد
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد می کنم در فضای مجازی سایت یا وبلاگی ایجاد شود تا مشخصات شهدا مظلوم فتنه 88 جمع آوری شده و گرامی داشته شود
این جوانها گمنام زندگی میکنند و گمنام هم شهید میشوند روحشان شاد باد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
سلام
وبلاگ شهید گمنام به تازگی و به منظور ترویج فرهنگ ولایت پذیری و همچنین معرفی شهدای گمنامی که در راه زنده نگه داشتن این فرهنگ جان خود را فدا نمود اند راه اندازی شده است.
ضمن دعوت از شما به تبادل لینک با شهدای گمنام درخواست می نماییم ما را در این راه با انتقادات و پیشنهادات خود راهنمایی کنید.
منتظر شما بر مزار مجازی شهدای گمنام هستیم.
Iran, Islamic Republic of
واقعا نباید از این سبزها انتظار داشت که نگویند شهیدی در میان بسیجی ها وجود نداشته است.وقتی مسئولین وظایف خود را به خوبی انجام نمی دهند چه انتظاری از این افراد می توان داشت
Iran, Islamic Republic of
آقای جهان نیوز
خواهشا اسم و عکس شهدای مظلوم بسیج رو قرار بدید
به والله خودمون براشون یادبود میگیریم و از هیچ کس نمیترسیم و از هیچ مصلجت سنجی بی جایی هم پیروی نمیکنیم
Iran, Islamic Republic of
الحق حرف حساب زدید از شما ضد دولتی ها انتظار نبود
Iran, Islamic Republic of
نمایش بازی نکنید اینها که می گید تا حالا کجا بودند اگه بودند تا حالا صد بار می گفتید و می نوشتید
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم چرا جهان برخی نظرات را منتشر می کند از این حرفها که در تاکسی زیاد می شنویم اینجا که چاله میدان نیست شما ها هم نمی توانید با انتشار این کامنت ها طرفدار جمع کنید
Iran, Islamic Republic of
احسنت.خیلی عالی بودواقعاهمین طوره.
من باتمام عشق و ارادتی که به این به دولت دارم اماتعجب میکنم که چراهیچگونه واکنشی نسبت به این شهدای گرانقدر انجام نشد یاحداقل مراسم یادبودی براشون ترتیب ندادند.
اونوقت سران فتنه تو مراسم ختم آدم زنده شرکت میکنن...
جای بسی تاسف داره که کسی مثل نداکه یک اغتشاشگربوده به خاطرشانتاژخبری بیشتریک کمیته بررسی تشکیل میشه اما شهیدمحمداصغرکه نماینده احمدی کاندیدپیروز پای صندوق رای ومغز آی تی ایران بوده کوچکترین مانوری روش داده نمیشه تامنافقین کوردل نام این شهیدبزرگوارو در لیست سیاه شهدای دروغین خودثبت کردند.
شهدای ماباخدامعامله کردند توقع ندارندکسی کاری براشون انجام بده ماازسوءاستفاده فتنه گران ناراحتیم درضمن خطاب به اونی که گفته:شهدای دفاع مقدس رابه نفع خودمصادره نکنید.
امام خمینی-شهیدان بهشتی-مطهری-رجایی وباهنرو....شهدای جمهوری اسلامی اند ومتعلق به امت حزب الله وامروزاگر این بزرگواران بودند تو سپاه شما یزیدیان نبودندوهمین طور مردم بابصیرت باحضورخوددر9دی و22بهمن راهشون رو ازشماجداکردندبنابراین سعی نکنید شهدای دفاع مقدس رونام خودتون مصادره کنید.
Iran, Islamic Republic of
عجب!111کامنتها همه در موافقت بود لطفا" این شهدا رو معرفی کنید تا براشون مراسم بگیریم×!!
Iran, Islamic Republic of
به نظر من مطرح نشدن شهدا حساب شده بود چرا که احتمالا این شهدا هم بسیجی نبودند گرچه ولایتی و متدین بودند
Iran, Islamic Republic of
گمنام فقط در بیابان های جنوب نیست . میشه وسط پایتخت گمنام شهید بشی .
میشه تو معروفترین خیابون های شهر گمنام شهید بشی .
میشه تو خیابون ها و جلوی برجهایی که پر از دوربین هستند گمنام شهید بشی .
میشه جلوی جام جم گمنام شهید بشی بدون اینکه سوژه ی مناسبی برای خبرنگاران صداسیما باشی . بذار دوربین های صداسیما بجای تصویر تو تصویر پرتاب بطری آب یه فوتبالیست رو سوژه کنند و برای عقب نموندن از همدیگه حتی روز و ساعت پخش برنامه هاشون رو هم عوض کنند .
United States
راز بقا و ماندگاری شهدا در مظلومیت ایشان است خدا رو شکر که یک سایت صداش در اومد اگر چه دیر ولی..........
Iran, Islamic Republic of
احسنت به کامنتی که در مورد گمنامی نوشته است آفرین به این ظرافت
Iran, Islamic Republic of
همین جور که نظرها را نگاه میکردم دیدم بعضی ها نوشتند تکلیف ندا آقا سلطان چی شد و ... باید به عرض این آقایان (بنویسید آقایان بخوانید چشم بسته های به خواب زده شده) برسانم که اگر کمی فقط کمی دنبال سی دی های مستند باشید میفهمید که ندا آقا سلطان شیادی بیش نبوده که فقط با احساسات و عواطف مردم بازی کرده . چقدر مطالعه و تحقیق خوبه ؟!؟!؟! نه؟!؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
خدایشان رحمتشان کند

امیدوارم مسئولین به فکر بیافتند
Iran, Islamic Republic of
اينها شهيد شدند تا انقلابمان پاينده بماند

واقعا دستتون درد نكنه كه يادي ازشون كردين
يكي از همكلاسي هاي خود من هم به ضرب چاقو شهيد شد فقط به جرم اينكه ريش داشت و لباس ساده ميپوشيد

اگر توانستيد هر چند وقت يكبار نامي از اونها ببريد يابا خانواده هاشون مصاحبه كنيد

ولایتمدار واقعي خانواده هاشون هستند كه حتي نتونستن مجلس ترحيم برگزاركنن
Iran, Islamic Republic of
یک عزیزی گفته بود : موسوی و ملت مظلوم و بیت امام و بیت شهید بهشتی در یکسو هستند.
عزیزم البته چند نفر دیگر رو از قلم انداختی:بیت بوش بیت اوباما بیت صهیونیسم وبیت bbc وبیت voa,...
عزیزم انسانها را با حق میسنجند ونه حق را با انسانها
Iran, Islamic Republic of
واقعا مظلوم هستند واقعا از شهدای گمنام جنگ تحمیلی هم مظلوم تر هستند....
Iran, Islamic Republic of
همه اینها خواسته ما نیز می باشد وسوالهای متعددی دراین زمینه برای من بوجود امده است وتاحالا جوابی برایش نداشته ام....جز اهمال وسستی خود ما
Iran, Islamic Republic of
لطفا نام وسيله اي كه در دست بازيگر بازي خورده (از پشت خنجر خورده) يعني آقا سلطان بود و با آن خون (يا مايع قرمز رنگ ديگر) روي صورت خود مي ريخت را نيز اعلام كنيد تا براي ساخت فيلم بعدي فتنه گران سفارش دهند.
Iran, Islamic Republic of
دلم برای مادران شهدای کهریزک و انتخابات می سوزد که به دست یک مشت مزدور سرکوبگر جیره خوار مظلومانه کشته شدند.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
(لطفا نظر من را منتشر کنید)
اشاره بسیار خوبی به شهدای دفاع از ولایت کردید.
در برخی از نظرات از رسانه ای نشدن این افراد انتقاد شده بود، در حالی که من فکر می کنم در جریان فتنه اصلا پرداختن به این مسئله کار درستی نبود.
در شرایطی که مردم هنوز حق و ناحق را از هم تشخیص نمی دهند جدا کردن برخی از کشته ها از برخی دیگر کار درستی نبود.
به نظر من کم کاری ما موجب غربت این عزیران شد! ما که در وبلاگ هامون، سایت های خبری مون مثل همین جهان به همه موضوعات پرداختیم به جز این شهدا! مقصر ماییم! البته هنوز هم دیر نشده
Iran, Islamic Republic of
خجالت هم چیز خوبیه
Iran, Islamic Republic of
شهید ذوالعلی ما از نزدیک دیده بودیم. انصافا انسان با صفایی بود.

همچنین از بسیجی شهید حسین غلام کبیری هم زیاد خوبی شنیدیم.
Iran, Islamic Republic of
خوشا به سعادت شهدا فتنه اونا دین خودشون رو به وطن ادا کردند خدا روحشان را شاد و با امامشان محشور بفرماید
Iran, Islamic Republic of
آقای جهان نیوز
لطفا با این حرف ها برای یک ..... به نام ندا آقا سلطان این قدر حق قائل نشوید. همین شما ها هستید که این کودتا چیان را این قدر پر رو کرده اید.
Iran, Islamic Republic of
خدا بزرگتر است - خدا عالم است - ظلم پایدار نمی ماند
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر همگی ظالمان دنیا با این حرفاتون معنی ظلم و ظالم را متوجه شدیم.
واقعا ...
Iran, Islamic Republic of
روح تمامی شهدای دفاع از انقلاب اسلامی شاد و یادشان گرامی باد

مرگ بر فتنه گران آخرالزمان و منافقین

آینده از آن امّت اسلامی است
فان حزب الله هم الغالبون

«لبیک یا امام خامنه ای»