جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

كام شيرين اپوزيسيون از یک ماجراي تلخ

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۵۱
کد مطلب: 239222
رسانه هاي فعال در فتنه سبز تلاش هماهنگي را براي بهره برداري از مصيبت ناگوار زلزله در آذربايجان سامان داده اند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، در حالي كه مردم در كنار نهادها و سازمان هاي مسئول براي امدادرساني به هموطنان زلزله زده بسيج شده اند، رسانه هاي وابسته به شبكه عنكبوت پروژه مشتركي را در پيش گرفتند تا به زعم خود با سوءاستفاده از اين ماجراي تلخ، بر موج عواطف و احساسات عمومي سوار شوند.

رسانه هايي مانند بالاترين، كلمه، صداي آمريكا، جرس، راديو فردا، گويانيوز، دويچه وله، بي بي سي و ده ها سايت و رسانه مشابه در اين زمينه بسيج شدند تا چنين القا كنند كه كسي به فكر آسيب ديدگان زلزله نيست. برخي از اين رسانه ها البته بي تابي كرده و ضمن لو دادن خود اذعان كرده اند كه اتفاق پيش آمده بهانه خوبي براي تجديد سازمان و تجديد روحيه گروه هاي از هم پاشيده اپوزيسيون است.

برخي از اين رسانه ها پا را فراتر گذاشته و حتي عليه مراسم احيا در شب قدر بيست و سوم ماه مبارك رمضان هتاكي كرده اند.

اين محافل هتاك كه پيش از اين به بهانه هاي مختلف به ساحت قرآن كريم و پيامبر اعظم و ائمه معصومين عليهم السلام اهانت كرده بودند، درد اصلي خويش را بازگو نمي كنند كه از اعتقاد و ايمان راسخ همين ملت -به ويژه مردم غيور آذربايجان- تودهني خوردند و بعدها- رسانه هايي نظير راديو فردا- علنا اعتراف كردند كه علت اصلي شكست اغتشاش و فتنه سبز، اسلامگرايي مردم بود.

گفتني است گردانندگان اين رسانه ها طي سالهاي اخير علنا از تحريم هاي ضدايراني رژيم هاي مستكبرغربي حمايت كرده و خواستار فلج كردن مردم ايران شده اند و برخي از آنها حتي از حمله نظامي جانبداري كرده اند بنابراين ادعاي دلسوزي براي مردم ايران از سوي آنها صرفا نوعي ژست منافقانه تلقي مي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر بی بی سی ...
این آقایون که ادعای وطن پرستی و مردم دوستی شون گوش فلک رو کر کرده زمان زلزله لرستان به مرکزیت بروجرد کجا بودند.
همون موقع که آقای موسوی داماد! و خانم رهنورد دختر! بروجرد حتی زحمت نکشیدند برای دیدار اقوام خود به بروجرد و مناطق زلزله زده سر بزنند.
بعد هم انتظار داشتند لرها بهشون رای بدن.
مگر توی اون زلزله ده ها نفر از مردم بروجرد کشته نشدند؟
Germany
حکایت حال اپوزیسیون در این بیت خلاصه شده:

طاقاری بشکند ماستی بریزد
جهان گردد به کام کاسه لیسان
United Kingdom
وقتی صدا و سیمای ملت ما اینقدر در روزهای اول بی اهمیت و صرفا به پخش چند خبر بسنده میکنه باید همین انتظار رو داشت..انقدر که بی بی سی گزارش و خبر میداد ازاونجا رسانه های ما این کار رو نمیکردند..واقعا خجالت داره.