جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴۱

دغدغه سیدحسن پس از انتخابات از زبان صادق طباطبائی

يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب: 120926
هیچ اصلی برای سید حسن مهمتر از نظام نیست و در این رابطه حاضر نیست با احدی مصالحه کند.

به گزارش خبرنگار سرويس سياسي جهان، صادق طباطبائی اخیرا در گفت وگو با بی بی سی رسانه وابسته به دولت انگلستان با تاکید بر اینکه سید حسن انسان بسیار فاضلی است خاطر نشان کرد:سید حسن به لحاظ علمی شخصیت بسیار برجسته ای است.وی در هنر و ورزش نیر تبحر خاصی دارد.

صادق طباطبائی در ادامه ضمن اعلام ناخرسندی از برخورد مردم در روز 14 خرداد با سید حسن گفت: به نظر مردم اینها همه مردم نبودند البته نباید آنها را وابسته به حاکمیت دانست گرچه حاکمیت نیز نسبت به رفتار با سید حسن واکنشی از خود نشان نداد.

وی همچنین با بیان اینکه سیدحسن سخنگوی بیت امام محسوب می شود اظهار داشت: وی بعد از انتخابات معتقد بود که یکی از اصول مهم در وصیت نامه حضرت امام کنار گذاشته شده است و آن عدم حضور نیروهای نظامی در درگیری ها و فعالیت های سیاسی و اقتصادی است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دیدگاههای سید حسن بیشتر نزدیک به اصلاح طلبان است گفت:برای اینکه سید حسن دیدگاه این افراد را بیشتر نزدیک به امام می داند.

طباطبائی همچنین تاکید کرد که هیچ اصلی برای سید حسن مهمتر از نظام نیست و در این رابطه حاضر نیست با احدی مصالحه کند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آخه آقاصادق که خودش مشکل داره چه جوری در مورد سید حسن اظهار نظر میکنه ؟حالا دایشه که باشه
Iran, Islamic Republic of
كدام ديدگاه اصلاح طلبان نزديك به امام است اينكه عمله استكبار شدند و حقوق از امريكا دريافت مي كنند وو عمله زر و زور و تزوير شدن و ....واقعا كه !!!
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
با سلام و البته بلا تشبيه(!؟) پسر آقاي ناطق نوري هم فرموده اند كه خانوادگي نگران آينده انقلاب هستند. البته زين حسن تا آن حسن فرقي است ژرف.
Iran, Islamic Republic of
جالب است این انسان فاضل یه قول آقای طباطبایی اصلاح طلبان را به امام (ره) نزدیک می داند؟؟؟ اصلاح طلبانی که در زمان خود حتی الان می خواهند امام (ره) را به موزه بسپارند؟؟؟ راستی آقای سیدحسن کدام نظام را مهم می داند و برای آن حاضر به مصالحه با احدی نیست؟؟ او که برای منتظری نامه تسلیت می نویسد و فقدان او را ثلمه می داند نظام را مهم می داند؟؟ ثلمه منتظری برای سیدحسن چیست؟؟
Iran, Islamic Republic of
منتظر واكنش حضرت حجه الاسلام سيدحسن خميني مي مانيم كه راستي راستي ايشان ديدگاههاي اصلاح طلبان را بيشترنزديك به امام مي داند ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد . شما که میگی مخالف حضور نیروهای نظامی در فعالیت های سیاسی هستی چطور از محسن رضایی حمایت کردی و تو فیلم تبلیغاتیش گفتی که ژنرال دوگل یک فرد نظامی بود و تونست مملکتشو به سر و سامون برسونه؟! بگذار یکسال حداقل بگذره بعد ضد خودت حرف بزن . راستی آقا صادق نگفتن حرف زدن و مصاحبه با بی بی سی با کدوم یک از معیارهای امام سازگاره؟
Iran, Islamic Republic of
باسلام
مايه تاسف است كه حضور رزمندگان رامعادل با حضور نظاميان ميگيرند صادق ...... به خواهرزاده گراميتان عرض كنيد اگر الان چمران بودذ چي ميگفتيد........اينها همه بهانه است. انشاالله از دست شيطان دربريم.
Iran, Islamic Republic of
سيد حسن فرزند پاك انقلاب است .نفي سيد حسن ها شنا در جهت خلاف آب است.
Iran, Islamic Republic of
نظر اصلاح طلبان به امام نزديك است؟ كدام نظرشان. نظريه حذف ولايت فقيه؟ يا اينكه امام بايد به موزه ها سپرده شود؟ كدام يك آقا صادق ........
Iran, Islamic Republic of
خوب دیگه موضوع حل شد و هم سید حسن تطهیر شد و هم اصلاح طلبان، همه چیز گل و بلبل شد و خلاص....
Iran, Islamic Republic of
همه نظرات را ثبت نميكنيد.
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینها اعتقادی نیست عزیز من
مشکل به خاطر دلبستگی های فامیلیه
خاتمی ........
سید حسن داماد موسوی بجنوردیه
صادق طباطبایی دایی سید حسنه
بی خود فامیل دوستی هاشون رو به امام نسبت ندهد
نسل واقعی امام کسیه که از راهش پیروی می کنه
Iran, Islamic Republic of
جناب طباطبائی عزیز؛
این چه دیدگاه نزدیک به خط امام است که آمریکا و انگلیس و اسرائیل از آن حمایت می کند؟
Iran, Islamic Republic of
اینو گفته نظر اصلاح طلبها به امام نزدیکه خیلی با حال اومده!
- یعنی باید بگیم آقا عطا مهاجرانی رو سر ما جای داره!!!
- یعنی اینکه اونی که میگفت "مای نایم ایز داکتر فاطمه حقیقت جو" الان باید الگوی دختران امروز ایرانی در پیروی از خط و اندیشه امام باشه!!
- یعنی باید تائید کنیم که اگر امام بودند این روزها شک نکنید که 180 درجه تفکراتشون نسبت به دهد 60 عوض میشده!!
- یعنی اینکه.....ای بابا
چشمها را باید شست
جور دیگر باید دید (نه به چشم فامیلی)
Lebanon
خودمونيم هر جوكي خواسته گفته! خدا رحمت كنه گل آقا رو ! طنز تو اين .............
Iran, Islamic Republic of
جالب است اصلاح طلب كه با امريكا هم كاسه شده به خط امام نزديك است براي همين است كه مردم ازسيد حسن ناراحتتند كه دارد توي زمين دشمن بازي ميكندد
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به دیدگاه سید حسن نسبت به اصلاح طلبان::
مسائلي نظير انتخابات، دولت دهم و... بهانه است و آنچه آشكارا هدف گيري شده ، اساس نظام اسلامي و آموزه هاي اسلام و انقلاب و امام(ره) است. سردادن شعار به نفع اسرائيل در روزقدس، اصرار بر حذف شعار مرگ بر آمريكا در روز 13 آبان- كه به گونه اي مفتضحانه ناكام ماند- همراهي و ائتلاف آشكار آمريكا، اسرائيل، اروپا، گروههاي سلطنت طلب، بهائيان، منافقين، ماركسيست ها، كلان سرمايه داران، بنيادهاي صهيونيستي سوروس، آمريكن اينترپرايز، كارنگي و... با سران فتنه و حمايت بي پرده سياسي، مالي و تداركاتي از آنها، توطئه اي نبود كه از نگاه تيزبين مردم ما پنهان بماند و ماموريت سران فتنه در اجراي اين پروژه، خيانتي نبود كه درك آن نياز به اذهان پيچيده و يا دسترسي به اسناد محرمانه و طبقه بندي شده داشته باشد. خدا رحمت كند مرحوم جلال آل احمد را كه مي گفت وقتي در تظاهرات حزب توده، رفت و آمد برخي از سران حزب به سفارت انگليس و تماس نه چندان پنهان ديپلمات هاي انگليسي با سران حزب را ديدم، بازوبند حزب را از بازو بر زمين انداخته و لگدمال كردم و با خشم و غضب از آن جماعت دوري گزيدم... ياد شهيد بزرگوار آيت الله بهشتي به خير كه مي فرمود «به آمريكا بگوئيد، از ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير».
به ياد روزهاي اول انقلاب:
استقلال ،‏ آزادي ،‏ جمهوري اسلامي
مرگ بر آمريكا
مرگ بر اسرائيل
مرگ بر استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا
Iran, Islamic Republic of
"به نظر مردم اینها همه مردم نبودند " ببخشید شما چه کاره این مردم هستید که چنین اظهار نظری می کنید. اگر 14 خرداد از زیر کولر بیرون می آمدید و در آن هوای گرم طاقت فرسا به خیل عظیم مردم طرفدار انقلاب و امام می پیوستید این جوری حرف نمی زدید.
Iran, Islamic Republic of
نظر اصلاح طلبان به نظر امام نزديك تره؟ اين شوخي بود يا جدي؟ يعني شعار نه غزه نه لبنان و شعار جمهوري ايراني و شعار شنيع بر عليه ولايت فقيه منطبق با نظرات امامه؟ واثعا اين بنده خدا مردم رو چي فكر ميكنه؟
Iran, Islamic Republic of
جناب طباطبايي و اعضاء محترم بيت امام چرا به خاطر وابستگي نسبي با امام خود را همه كاره مبي دانيد مگر امام نفرمودنداين انقلاب متعلق به آنهايي است كه براي آن خونن دادند پس چرا با زير پا گذاشتن خون 13 عزيزي كه در خانواده من پر پر شدند به ما ريش خند مي زنيد شما چكاره ايد كه براي رهبري و نظام تعيين تكليف مي كنيد شما تا زماني مورد احترام هستيد كه تابع رهبري و كنار رهبري باشيد وقتي در مقابل رهبري و رو در رو قرار گرفتيد محو خواهيد شدهمانطور كه پيش از شما محو شدندما به عنوان خانواده شهدا به شما اجازه نمي دهيم ما مثل شما در ناز و نعمت بزرگ نشديم كه الان باد به غب غب بندازيم و فكر كنيم چون با امام نسبت داريم همه كاره ايم نه آقا من فرزندشهيدم مادرم با بدبختي مارو بزرگ كرده محال اجازه بدم بخاطر منافقيني مثل كروبي و امثالهم خون پدرم و زحمات مادرم به هدر بره اندر خيال خامي به سر مي بري
Iran, Islamic Republic of
اينكه دايي محترم سيد حسن نظرات و تفكرات او را تبيين مي كند اتفاقا نه جوك است و نه طنز و پديده مباركي است كه نوع تفكر و ديدگاه وي را نسبت به نظام، مردم و اصلاح طلبان و همچنين ديدگاه او نسبت به آنچه راه امام مي داند را مشخص مي كند.اتفاقا اين حرفها براي مردم بيش ازعكس ميز عروسي معروف روشنگرانه است.كاش آقايان هر روز مصاحبه كنند.
Iran, Islamic Republic of
این دیگه از اون حرفاست!
Iran, Islamic Republic of
ياداوري جمله امام ملاك حال فعلي است و اگر ديديدحرف و حركت شما دشمن را شاد كرد بدانيد بيراهه ميرويد. ايا بعداز 21سال يك كلمه از حرفهاي امام دشمن را شاد كرده است
Iran, Islamic Republic of
آقای طباطبائی خودتی
Iran, Islamic Republic of
یک کلام
نواده روح ا... سید حسن نصرا...
Iran, Islamic Republic of
بابا 2 میلیون نفر شعار میدادند هم زمان هی بگین تعداد قلیلی بودند
Iran, Islamic Republic of
یعنی به فرموده ایشان ، خود حضرت امام اصلاح طلب بوده اند و ما خبر نداشته ایم.
ای دل غافل !!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اون قسمت که گفته دیدگاه اصلاح طلبان نزدیک به امام بوده جالبه ... میشه ازش یک طنز ساخت .. منظور از اصلاح طلبا دقیقا کیا هستند ؟ همونایی که متوسط ماهی یکیشون میرن آمریکا و انگلیس پناهنده میشن و چهره واقعیشونو نشون می دن ؟
Iran, Islamic Republic of
لطفا یکی از عقاید گروه اصلاح طلب را بگویید که نزدیک به امام باشد.شاید ما غافلیم.
Iran, Islamic Republic of
دیگه حاکمیت می خواست چی کار کنه که نکرد همین بس که رهبر جلوی اون همه جمعیت سید حسن را بوسید و در آغوش گرفت.
Iran, Islamic Republic of
هرکسی که جلوی راه انقلاب و اسلام قرار گرفت دو حالت دارد:
یا به خود آمده و همسو می شود
یا کنار زده می شود.هر کسی میخواهد باشد
جلو گیری از براندازی سیاسیون دخالت در سیاست نیست . صراحتا می گویند که ما می خواستیم با مورد هدف قرار دادن رهبری نظام را تغییر دهیم
Iran, Islamic Republic of
آقا صادق ميشه بفرماييد شما الان كجا تشريف داري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
توهین به امام, شهدا, ولایت فقیه, سپاه, بسیج, شورای نگهبان, به انتخاب ملت, دروغ بستن به نظام, ضرب و شتم نیروی انتظامی ... دغدغه ایشون نیست که؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نوه های حضرت امام(ره) بیشتر از طرف خانواده مادری ضربه اعتقادی خورده اند والا سید مصطفی وسید احمد خیلی ولایی و تیزبین بوده اند
Iran, Islamic Republic of
شما فکر میکنید کسی که با بی بی سی مصاحبه میکنه میاد از دغدغه های رهبری و نظام و حمایتهای مردم صحبت کنه!
Iran, Islamic Republic of
آقای طباطبایی ! صحبت کردن با بی بی سی کی مورد تایید امام(ره) بود؟رسانه ای که تمام تلاشش در این یکسال کمک به هرج و مرج و براندازی نظام ایران بود.
Iran, Islamic Republic of
پس مردم در14خرداد طرف خودشان راخوب شناخته بودند.
Iran, Islamic Republic of
شما با اين ادعاها به شعور مردم توهين ميكنيد . اصل نظام را با نشست و برخاست با سران ناجوانمرد فتنه گر نمي شود ياري داد (شريك دزد و رفيق قافله ) يعني چه ؟ به كدام علم او تفاخر داريد آقاي دكتر چرا الان سر و كله تان پيدا شده تا ديروز كجا بوديد كه نقشه امريكايي ها را اصلاح طلبان پيروي كردند و به آن معترف ، از كدام امام دم ميزنيد ؟ چه چيز از عرفان و منش امام به ارث برديد ؟ ... اين كه در برابر مردم معترض به سيد حسن طلبكار هم هستيد
Iran, Islamic Republic of
کجای قانون مملکت گفته که مصاحبه با بی بی سی جرم است
Iran, Islamic Republic of
سيد حسن دوستت داريم