شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

والیبالیست‌های ایران به نیمه نهایی رسیدند

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 317423
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل تیم لبنان به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۳ امارات صعود کرد. تیم ایران برای رسیدن به فینال جام هفدهم، در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه به مصاف ژاپن می‌رود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره مسابقات والیبال جام ملت‌های آسیا امروز جمعه در شهر دبی امارات در جریان است که در دومین دیدار این مرحله تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم لبنان رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ شکست بدهد.

شاگردان ولاسکو در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ژاپن می‌روند. ژاپن در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۶ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۶ برابر تایلند به پیروز دست یابد.

هفدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني آسيا در کشور امارات در حال برگزاری است که در دیگر دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی استرالیا به مصاف کره‌جنوبی می‌رود و چین برابر هند صف آرایی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *