شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۷

اظهارات تکان‌دهنده یک دختر سعودی درباره تن‌فروشی به تروریست‌های سوری

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 307325
یک دختر فریب‌خورده سعودی پس از سه ماه تن‌فروشی به تروریست‌های تکفیری با عنوان فریبنده جهاد نکاح به عربستان برگشته و از دورانی که طی آن با تروریست‌ها مرتکب فحشا به‌نام فریبنده و ضداسلامی موسوم به جهاد نکاح می‌شده، پرده برداشته است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پایگاه خبری الحدث نیوز در گزارشی به یکی دیگر از قربانیان شهوت‌رانی بی‌حد و حصر تروریست‌های تکفیری در سوریه پرداخته است.
 
این دختر سعودی که نامش عائشه البکری است، سه ماه پیش در پی فتوای ضداسلامی و غیراخلاقی یک مفتی وهابی بدنام به‌نام شیخ العریفی فریب خورد و به سوریه رفت تا به‌زعم خود با شرکت در جهاد نکاح به تن‌فروشی بپردازد، واژه فریبنده و بدعتی که به بدعت‌های بی‌شمار وهابیون در دین اسلام اضافه شده است.
 
این دختر فریب‌خورده پس از سه ماه تن‌فروشی و فحشا کنار تروریست‌های سلفی تکفیری در سوریه وارد بیروت و از آنجا عازم ریاض شد.
 
این دختر سعودی گفته است پس از آنکه فتوای العریفی را شنید، برای آنچه وی تقرب الهی نامید، به سوریه رفته است تا در جهاد نکاح با جهادیون (فحشا و تن‌فروشی با تروریست‌های تکفیری سلفی) مشارکت کند.
 
این دختر فریب‌خورده سعودی با افتخار به انجام فحشا با دهها تروریست از ملیت‌های مختلف از جمله الجزایری، سومالیایی، پاکستانی، اتیوپیایی و عراقی اعتراف و در عین حال گفته است در حال حاضر باردار شده اما نمی‌داند پدر جنینش کیست. حتی وی اعتراف کرده که سرکرده جبهه النصره چند روزی را با وی سپری کرده است تا اوج انحطاط و سقوط اخلاقی مدعیان تلاش برای تشکیل حکومت اسلامی در سوریه بیش از پیش عیان شود.
 
این دختر منحرف و فریب‌خورده سعودی که گناه بزرگ زنا را با بدعتی که وهابیون در دین در راستای اهداف دشمنان دین ایجاد کرده‌اند، جهاد نکاح می‌داند، اوضاع تروریست‌های تکفیری مسلح را وخیم توصیف و اذعان می‌کند اجساد این افراد را در سطلهای زباله و جاده‌ها مشاهده کرده است. این دختر سعودی گفته بعید است که ائتلاف جبهه النصره، شبکه القاعده، کشورهای غربی، ترکیه، اسرائیل، سعودی و قطر بتوانند نظام سوریه را شکست دهند و سرخوردگی و ناامیدی بر تروریست‌هایی که وی جهادی خوانده، سایه افکنده است.
 
وهابیونی که نام مفتی مسلمان بر خود نهاده‌اند، با داشتن عقاید انحرافی که مغایر با آموزه‌های اسلام ناب محمدی است، با فتاوای جنجالی و ضداسلامی انسانی خود بیشترین ضربه‌ها را به دین رهایی‌بخش اسلام وارد کرده‌اند.
 
امثال العریفی با بدعت ایجاد کردن در دین، با فتوای دروغین و ضداسلامی انسانی به‌اصطلاح جهاد نکاح تاکنون سبب شده‌اند دختران و زنان فریب‌خورده با رفتن به سوریه در منجلاب فساد و فحشایی که تروریست‌های تکفیری برای آنها پهن کرده افتاده و مفتیان وهابی مانند العریفی، چنین اقدامات و حرکات رذیلانه مغایر با اصول دین اسلام ناب محمدی و دستورات الهی را مشروع می‌پندارند.
 
چه بسیار دختران و زنان فریب خورده‌ای که دانسته یا ندانسته خود را در دام تروریست‌های تکفیری که نام زیبای جهادی را با اعمال ننگین و کثیف خود بدنام کرده‌اند، انداخته تا این افرادی که بویی از انسانیت نبرده‌اند از این دختران و زنان فریب‌خورده برای ارضای شهوات سیری‌ناپذیر خود سوء استفاده کرده و البته وعده بهشت دروغین هم پس از آنکه این زنان و دختران فریب‌خورده به تن‌فروشی تن داده و حیثیت خود را به تاراج گذاشته، به آنها داده می‌شود.
 
داستان تلخی که سوریه امروز با آن روبه‌رو است، قصه مشتی انسان‌های حیوان‌صفت و شهوت‌ران به‌نام تکفیری‌های سلفی است که برای پیشبرد اهداف کثیف خود به هیچ‌کس رحم نمی‌کنند، آنها راحت سر انسان‌های بیگناه را از تن جدا و مثله مثله می‌کنند، با وقاحت هنگام بریدن سر مخالفان خود الله اکبر می‌گویند و از آیات نورانی قرآن کریم استفاده ابزاری می‌کنند تا جنایات خود را توجیه کنند، این تروریست‌ها با مخدوش کردن وجهه اسلام ناب محمدی که دین صلح و دوستی و انسان سازی است، بیشترین خدمت را به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی می‌کنند که با استفاده از چنین افرادی که به‌سبب اقدامات وحشیانه و ضدانسانی، به‌فرموده قرآن از حیوان هم پست‌تر هستند، در راستای اهداف نظام سلطه و پروژه اسلام هراسی گام برمی‌دارند که با اقدامات وحشیانه‌ای همچون سربریدن و مثله مثله کردن اجساد غیرنظامیان و کسانی که عقاید انحرافی و ضداسلامی انسانی آنها را برنمی‌تابند، به اجرای طرحهای ضداسلامی دشمنان اسلام کمک می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله که نابودند
ألا لعنت الله علي القوم الظالمين
رحمانی
عروس خانم بند را آب داده و حالا اظهار ندامت و پشیمانی!!!!!!!!!!!
سرور
از حرفهایش نمی شود برداشت پشیمانی کرد.فقط نمی داند پدر فرزندش کیست.
ختم الله علی قلوبهم و....
کسی که دین را بازیچه مفاسد خود قرار دهد از آدم بی دین بدتر است و به دین بر نمی گردد.
ذاکری
جهاد النکاح یا جهاد الزنا!؟!؟
کلمه دومی بیشتر لایق و برازنده اونهاست
اگه سعی بشه از کلمه دومی بیشتر استفاده کنید همه بیشتر متوجه عمق فاجعه خواهند شد.
جالب تر اینکه سران این وهابیها می گویند بدعت در اسلام حرامه!
خدا را شکر که دشمنان اسلام را از احمقها قرار داده.
کجای این دین مبین اسلام یه چنین چیزی هست؟
علی
Iran, Islamic Republic of
یکی از این احمقها سئوال نمیکنه آیا این مفتی های حرومی! آیا زن و دختران خودشون رو هم برای جهاد نکاح به سوریه فرستادن؟؟!!
علی
Iran, Islamic Republic of
با این حکایات و روایات تازه میشه فهمید که رسول خدا (ص) و ائمه معصومین علیهم السلام از دست این اعراب جاهل چی کشیدن ؟!!!!!!!!!!