پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

برنامه جام حذفی مشخص شد

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 307226
طبق قرعه‌کشی بیست و هفتمین دوره مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا فینال این رقابتها به مصاف همدیگر نخواهند رفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، قرعه‌کشی بیست و هفتمین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد که طی آن تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دو سمت جدول این مسابقات قرار گرفتند.

بر این اساس در سمت راست بالای جدول تیم‌های سایپا البرز، تراکتورسازی تبریز، داماش گیلان و راه‌آهن قرار دارند، در قسمت پائین تیم‌های فولادخوزستان، فجرسپاسی شیراز، پرسپولیس و استقلال صنعتی خوزستان حضور دارند.

در سمت چپ بالای جدول تیم‌های استقلال تهران، ملوان بندرانزلی، نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان حضور دارند و در سمت چپ پائین جدول، صبای قم، مس کرمان، گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان قرار گرفتند.

طبق این جدول و در صورت موفقیت تیم‌های لیگ برتری برابر تیم‌ برنده سه مرحله نخست، استقلال صنعتی خوزستان نخستین رقیب لیگ برتری پرسپولیس است و شاگردان علی دایی پیش از رسیدن به فینال ممکن است با فولاد خوزستان در قسمت پائین جدول و یا تراکتورسازی تبریز در قسمت بالای جدول روبرو شوند. در این بین اگر داماش از جدول بالای سمت راست و پرسپولیس پائین سمت راست به این دیدار نیمه نهایی برسد، بازی نیمه نهایی فصل پیش دوباره تکرار می‌شود.

اما در سمت چپ جدول و در صورت موفقیت تیم‌های لیگ برتری برابر تیم‌ برنده سه مرحله نخست، ملوان نخستین حریف آبی‌پوشان در این جام خواهد بود و گسترش فولاد هم اولین رقیب سپاهان. طبق این جدول ممکن است سپاهان و استقلال در دیدار نیمه نهایی با هم روبرو شوند و دیدار نیمه نهایی فصل پیش را تکرار کنند.

در مجموع و طبق جدول مسابقات فصل جاری جام حذفی، پرسپولیس با استقلال و یا سپاهان اصهفان تنها در دیدار فینال روبرو می‌شود و حتی احتمال تکرار دیدار پرسپولیس و سپاهان، فینال دوره گذشته، در دیدار نهایی این دوره از رقابتها هم وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *